Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

24 November 2010

BUKAN SEMPURNA


susahnya nak puaskan hati orang...

dari sebeso beso perkara sampai la sekecik kecik perkara,, eh betol ke tue? Ah gasak lah... erm biasa la kan aku kan manusia biasa yang x lari dari buat silap.. x semua kemahuan orang laen tue aku boleh turutkan.. cume kalau orang laen tue tegur kesilapan aku, aku akan mengaku (kalau tue mmg salah aku, klu x boo layan la kau hahaha) dan aku akan cuba perbaiki kesilapan tue selagi terdaya aku...

aku mohon pada kalian juga kalian kalian yang belum boleh berpuas hati dengan pertuturan aku, tingkah aku, dan laen2 segala lagi aku mintak ampun seribu kali ampun.. sekali lagi aku ulang aku hanyalah manusia biasa yang tidak sempurna atau dalam bahasa inggeris nye I'M NOT PERFECT kowt2 ade yang x paham dengan bahasa aku nie la kan...

aku cuma boleh berusaha, berdoa dan bertawakal.. semoga segala ape yang aku lakukan akan diberkhati oleh sang pencipta aku ALLAH S.W.T

ok2 ckup sblm terlebih emo petang petang rembang nie... akhir kate majulah exercise untuk kesihatan anda.. hamboi hamboi mentang mentang la tekanan darah kau low balik ye cik kura2... sekian

dalam banyak gambo sememeh aku nie jela yang paling sememeh yang aku jumpa yang laen2 tue kerja nak menyengeh je time bergambo.. ngeeeeeeee

Yang baek datang nye dari DIA dan yang buruk itu dari saya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...