Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

08 December 2010

salam maal hijrah

Oleh itu mari semua kita sambut maal hijrah

Tingkatkan semangat tegakkan syiar islam

Untuk sepanjang zaman….

Salam maal hijrah kengkawan….

Semalam bila tengok bebudak nyanyi maal hijrah dalam tv, mula la aku refresh balik zaman aku bebudak dulu.. tiap tahun mesti ada sambut maal hijrah masa aku sekolah dekat sekolah kebangsaan seri kelebang dulu dulu.. dan aku seharusnye lah join venture koir nasid kat sekolah kan.. pakaian rasmi untuk koir nasyid macam bese lah.. baju kurung sekolah hat warne putih, tudung hitam dengan kaen batik… biasa la kan kalau nasyid zaman aku bebudak dulu ,…. Aku rasa masa zaman aku dulu semua sekolah dalam kinta tue pakaian rasmi yang sama… save budget… teheeeee.. .. memang antik gile la memory tue.. tapi zaman sekarang nie x tau la pulak aku kalau sekolah ade kuarkan dana untuk pakaian rasmi koir nie.. yang aku paling ingat part nak pakai kaen batik tue.. ok aku mengaku dari aku bebudak dulu sampai la sekarang nie aku memang x tau macam mane nak pakai kaen batik, bukan aku x mau belajar tapi bile aku pakai jer mula la lidah kaen tue menjulur keluar,,, ending nye aku tukar pakai seluar track je sonang.. ok la sampai sini je kowt entry kali nie.. mood nak menaip panjang panjang belum sampai seru lagi.. semoga tahun ini lebih baek dari tahun yang lepas dan semoga kebaikan yang diperoleh tahun lepas akan setia bersama kita untuk tahun ini... sama sama lah kite berdoa moga ALLAH akan memberkati kita untuk sepanjang tahun kite hidup dibumiNya ini... sekian....

Yang Baek Itu Tentunye Dari Maha Pencipta Allah S.W.T

Dan Yang Buruk Itu Dating Dari Teman Nur Syakira Yaakub..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...