Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 May 2011

Day Nine :: 10 Ways To Win Syakira Yaakub Heart…

Assalamualaikum

Dah rasa macam nak cari putera kayangan lak, hihihi… ekceli aku pown tak tau apa caranya.. aku tak pernah jumpa sebab apa aku jatuh cinta kat seseorang tue.. lagi pown kalau aku jatuh cinta bersebab maka aku belum ikhlas untuk menyayangi seseorang tue apa adanya die..pakcik! kamu jela cerita kat diorang semua nie macam mane kamu dapat hati saya, lalalalalalala…

Ok la ok la, x adil la kalau x bagitau kan, dah kempen nie tanya, jawab jela…

1)      Seseorang yang bila aku pandang die, dengar suara die, melihat mata die boleh menenangkan hati aku
2)      Yang mampu mendidik aku untuk jadi seorang isteri dan muslimah yang terbaik..
3)      Yang sabar melayan perangai aku yang macam2 nie…
4)      Yang hormat dan sayangkan mama papa dan family aku seperti mana aku sayang dan hormatkan keluarga dia…the main point kalau hati mama dan papa aku terguris  dengan sikap dia, tue mungkin mejadi punca peratus sayang aku pada die berkurangan..
5)      Kemas, pandai jaga diri, pandai jaga hati, jujur, setia dan tak degil..



Ala ape lagi nie,cukup la tue erk.. kang aku teromantik lebih2 dalam entry nie korang muntah ijau lak.. hohohoho.. aku tak reti la nak menjiwang dalam entry chewah.. mesti korang rasa nak pijak kaki aku kuat2 kan? Hahahahahaha.. babai… :p

4 comments:

kokser kokdam said...

sy!..muehehe

~Kirin Selama Perak~ said...

semoga kau dapat apa yg kau idamkan
aku sentiasa support kau
:D

Kekunci Merah said...

semoga berjaya kiera! aku nk mkn nasi minyak!!

Kira Sakura said...

kokser :: wahhh awak ke? hihihi

ksp :: amin2..thanks kembo,, aku tau ko sentiasa ade dgn aku... =)

ruzz :: amin, aku buat nasi ayam weyh!! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...