Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 June 2012

Kak Lydia Miza dan Adik saya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Alhamdulilah dapat jugak jumpa Kak Lydia Miza dengan Anak2 dia pagi sabtu lepas. konon nak jumpa malam sebelum tue tapi tak sempat. saya dan Pakcik terkejar-kejar masa. maaf kak, kalau buat akak tertunggu malam tue.. huhu.. sangat geram tengok Syafiq senyum macam tue, sangat geram tengok jari-jari tembam dia suap makanan masuk dalam mulut.. arghhh Syafiq achik dah mula rindu kamu =.="


pagi sabtu sebelum kami gerak balik Ipoh, sempat la bekpes  dengan Kak Miza dan family dia. trima kasih kak sudi jumpa kami, lepas ngidam nak jumpa akak depan-depan, peluk akak dengan baby Syafiq. geram je dengan Syafiq tue, nampak je ummi dia terus tak mau dekat saya... geget pipi tembam tue baru tau. ihihihi..

satu je lupa nak bawak turun jeruk buah dari dalam kereta. kejar kereta Kak Miza tengok dah jauh, call dia tak dengar.. hurm xpe la nanti mintak Pakcik hantarkan kat akak.. trima kasih ye kak sudi jumpa. saya sonok boleh jumpa akak dengan anak-anak sedara saya.. hihi


  
bila dah sampai sana rasa tak lengkap pulak kalau tak melawat adik sayang saya sorang nie. tapi maaf, dapat lepak kejap sangat jer akak kejar masa dik.. huhuhu.. sape adik saya tue? haaa meyh sini kalau nak tau sape dia ;)

apa yang saya buat sampai ke KL nun? saya dan Pakcik tue cari barang walimah kami nanti. ohh ye gambar atas tue saja saya pakaikan dia cermin mata macam tue, dengki dia reti pakai lens, saya yang tak lepas lagi.. hihihi.. :p

10 comments:

Unknown said...

comelnye adik akak tu

nak kenal boleh????

haha encik tunang pon tpakse pakai spek tipu

dengki le tewww

#tq kak sbb dtg mlawat kami2

kay_are said...

seboleh boleh nak cover muka tu kan.. habis misteri r ni.. tapi best r dapat jumpe sesame blogger kan? aku je belum lagi.. huu

Unknown said...

ahak, x perlulah nak cover sgt.dah taw sape.huhu

Lydia Miza said...

comelnye adik kiera tu...hihi.nak kenal nak kenal

eh pacik kamu sgt comel pki spek gituw..haha.lariii.nnt pacik kamu tacing

Izzati Tatie said...

wahhh..jumpe akak LM..oh akak nak kawen ye?tahniah tahniah :)

Hafizin Jamil said...

baby syafiq yang bulat..haha

aDisH.sHidA said...

nak kenal la dengan pakcik dan adik kamu tu...dengan kakak kamu jugak dengan kamu xnak kenal hahaha..
jauh nya cari brg walimah

نورعيم said...

allaaaa xdpt tgk muka kak iffah. huhu.

eh bila walimah akak.? eh termenyibuk pulak.. hehe.

tupperware_merah said...

wahhhh, dah berani mention WALIMAH tuuuuuuuu... kihkih

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

perghhh....

jauh perjalanan tu.. untung la depa

haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...