Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 March 2016

Menang GA PG Gold Museum Penang by Projek Blogger Utara

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera





dah lamaaaaaa nak buat entry ni tapi asyik terlupa je sobssss. aritu masuk contest yang page Projek Blogger Utara anjurkan. tak sangka pulak rezeki boleh menang contest PG Gold Museum ni. memang teringin nak masuk tapi masa dorang invite tu tak dapat nak pergi sekali atas sebab musabab nya, nguuu. tapi alhamdulilah Allah bagi rezeki menang tiket free!!!


Terima kasih Projek Blogger Utara dan pihak PG Gold Museum Penang. memang rasa bertuahhhh sangat. dapat free satu tiket dewasa dan voucher RM5 untuk pembelian tiket berikutnya. untuk makluman Museum PG Gold ni terletak di bahagian pulau, Pulau Pinang. tiket dewasa berharga RM28. kanak-kanak bawah 12 tahun sehingga 7 tahun RM15 dan kanak-kanak yang bawah 7 tahun masuk adalah percuma!!


apa yang best dalam museum ni? saya sendiri pun tak pernah masuk. tapi yang saya tau dari kawan-kawan PBU ni cerita. dalam tu memang penuh dengan ketulan emas, duit kertas, cara macam mana dorang melombong emas, tempa emas dan macam-macam lagi. siap kita boleh melombong sekali dalam tu. kalau ada rezeki dapat emas. boleh bawak balik. untung tak????


cumanya kami belum ada masa nak ke seberang pulau sana nun. aritu balik penang lupa nak bawak tiket ni adehhhh. tiket valid sampai 31 march 2016 ni. kena cari masa jugak ni. nanti meleleh pulak ailio adik baby, ummi tak dapat tengok ketulan emas original dalam museum PG Gold ni haaaaa hihihihi.

korang yang nak follow page Projek Blogger Utara boleh klik sini. mana tau ada peluang korang pulak nak menang contest dari dorang kan ;)

9 comments:

Ardilla Noorezan said...

Tahniah Kak Kiera!

Madam N said...

Tahniah menang

Nina Mads said...

tahniah kira.. hehehe
cepat balik penang. lg 3 minggu lebih je nk expired

Izwa Kamaruddin said...

Alhamdulillah!~

Zai Zamree said...

tahniah kira

cikpinz said...

Tahniah...terima kasih kerana selalu support PBU

Aryan azra said...

alhamdulillah...kalau dah nama rezeki tu tak kemana kan

Cik Ash said...

tahniah kira....

OKje said...

Alamakkkk.... benda gini mak mmg alegik sikit Kiera. Maklumlah benda berilmiah gini hihi...

Tp utk Kiera bagus ler pegi, biar baby belajar sejak dlm perut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...