Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 September 2010

minal walfaizin episod 1......


selamat hari raye pade sume kengkawan...
sebelom pape aku nk mintak maaf atas segala kesalahan aku secare langsung ataupown belakang tabir...
kat sape2 yang aku tercuri dengar ke tercuri makan ke minum ke aku mintak halal dunia akhirat erk...

pada keluarga... saye memohon ampun maaf atas segala kesalahan...
sesungguhnya hanya anda semua lah tempat saye mencurahkan masalah...
seminggu wok aku cuti dok lepak2 kat kampung...
nikmatye aku jer yang tau.. hahaha

pade sesape yang jauh dirantauan tue yang belom sempat nk blk kampung luang2kan mase korang tuk jumpe2 ciom2 mulut eh silap ciom2 pipi ngn kaum kerabat korang especially parents korang...
hargailah mase yang ade bersame keluarga....
lemang kat ats dgn rendang daging kat bwh nie pembuke bicare n pembuke post raye aku tuk 1431H episod 1 nie...
seterusnye.. layan.......


tema kitorang tahun nie ungu okeh!!
tapi sian kt akak aku nie baju raye die satu family x sempat siap akibat kesilapan teknikal yang x dpt dielakkan.. xpe la kakak.. tema tahun depan warna merah.. hah! sila tempah sekarang kalau x siap jugak x tau la aku...
hahahahaha


kamera saye low profile jadi kualiti gambar pown haruslah low profile... hihihi


selamat hari raye suku kerabat encik yaakub...
sayang kamu semua....
emmuuuaaahhhhh


asal sesi bergambar time raye jer confirm adik bongsu aku hilang...
kan dah x cukup satu family...
nampak gayanye aku kene susun strategi taun depan bagi sume ade...


si baby yang sangat comey, sangat garang dan sangat suke meragam
baby cha....


haruslah ade gambar edisi mcm nie kan.. haha


sekian post raye tuk episod satu...
nantikan post raye episod seterusnye...
yang baek datang dari ALLAH S.W.T dan yang buruk itu datang dari saye sendiri...
sekian dari insan kerdil lagi lemah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...