Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

09 February 2011

cakap terima kasih kat beliau....

assalamualaikum....

entry nie just aku nak wish thanks banyak2 kat abg ben sebab sudi mengsenaraikan blog aku yang kerdil nie dalam senarai gegar 1000 blog yg BA anjurkan ritu....

kepada kawan2 blogger laen yang tersenarai tue...
teruskan berblog kawan2.. 
insyaallah aku akan gegar ke blog korang semua pulak bila free nanti almaklumlah kerja makan gaji mane boleh nak monteng kerja sangat kan.. huhuhu...

nak tau blogger mane lagi yang tersenarai?
jom klik sini

thanks jugak kat kawan2 yang sudi singgah sini,, nilai baek anda semua akan saya ingat sampai bila...
special to neslo thanks ko slalu tinggal komen n byk memberi tunjuk ajar kat aku  
(best x ayt aku tue?ckp best cpt!!) hahahahaha

akhir taip....

yang baek itu datang dari ALLAH dan yang buruk tue datang dari aku....

13 comments:

MeM nak kurus said...

salam..tqvm atas kunjungan ke blog saya...singgah le lagi yer....huhuhu..marilah kita ber keep in touch...huhuhu

Unknown said...

muahah..weh aku rase cam terharu je jugak..eheh..ape la sgt ade ngn aku ni..setakak menolong mmber2 baru..ahah..ayat pasan gaban..

Kira Sakura said...

MeMHaliD :: thanks kembali.. :)

neslo :: hahaha.. weyh jgn rndah diri sgt kang ko btol2 kemetot sape nk jwb? hohoho

Layyinul Harir said...

salam.mekaseh follow saya yerp!..
saya pon rasa terharu ngan ben ashaari.bnyk tunjuk ajar dia..

selamat berblogging..^_^

Sharifah syazee said...

syazee dtg jln2..;)

Anonymous said...

Assalamualaikum

kasi geegggarr !! hehe

bibabdulhamid said...

tqvm sudi singgah... i follow u ...

Kira Sakura said...

syafa :: salam.. thanks bebayak erk,, slamat b'bloging tuk awk jgak :)

syazee :: thanks.. nanti sye jln2 kt tmpt awk lg ye :)

novelgurl :: jom smbg gegar.. hehe

bib abdul hamid :: thanks kt awk jgak.. :)

No Lan said...

tima aksih gak cz sudi singgah blog kakNo..selamat berblogging ye...jangan jemu2..

faztee danisha said...

ye tq kt dia..t'list jugk

Kira Sakura said...

kak no :: same2.. same2 lah kte b'blogging demi memantapkan bidang penulisan

faztee :: tepat skali :)

Just a random girl... said...

Singgah n follow back, gegar blog kawan2, hihii, keep in touch ya. :)

Kira Sakura said...

azura :: thanks dear...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...