Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 October 2011

saya rindu dia!!!

Assalamualaikum semua

saya nak bagitau saya rindu dia nie...
rindu nak lepak dengan dia, sembang gila-gila dgn dia sampai jadi gila!!
makan ayam goreng panas dengan dia sambil membincangkan isu semasa kami


ohoiiiiiii awak saya rindu awak T__T

dialah!!!

Mastora Manshor

sahabat baik saya
tempat saya berkongsi kegembiraan dan dialah jugak tempat saya luahkan kesedihan yang terpendam

sebelum dia kerja kat tempat sekarang nie, saya selalu angkut dia kemana pown saya pergi dan sekarang saya selalu mendengki dengan dia kalau saya pergi mana-mana event tanpa dia...


saya menangis saat hari-hari terakhir dia di ofis saya

lepas nie saya tak boleh lepak tempat kerja dia lagi... sobsobsob

tolonglah doa bersama saya agar dia dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik, dipermudahkan urusan, dan diberi seseorang yang mampu menjaga dan menerima seadanya dia..

saya sayang dia!!!!

dia reply disini



**Mastora orang pertama yang tahu mengenai hal itu

12 comments:

syukri0235 said...

heeee~ x rindu mikro ka... :P

Unknown said...

aku nak rindu sapa ek

Unknown said...

sekarang dia dok mana??
pi la jumpa dia..hujung minggu ni..:)

Kekunci Merah said...

fine!! tak rindu aku!

aDisH.sHidA said...

x rindu akak ke....oooh mas org pertama tahu erk..untung la :)

Qaseh Dalia said...

gud ..
jaga hubungan ni baik2

budak penjara said...

rindu itu juga makhluk

H Y D E said...

baru perasan...

mana makwe ni pegi eh?

Kira Sakura said...

Mikro ::

x sempat nk rndu mikro lg.. hihihi :p

JIJI ::

ntah, suka ati ko la... hahahaha :p

Diana ::

weekend die keje

Ruzz ::

rndu jgak la..hihi

Kak Shida ::

akak pn x smpt nk rndu.. lalala :p

Qaseh ::

insyaAllah =)

Budak Penjara ::

=)

Naim ::

die bizi keje skang nie...

torazmaih said...

bru bc intro dh ngis.......rndu sgt2....

fRaMe+LenSeS said...

untung laaa ada orang rdu dia..

Kira Sakura said...

Mas ::

memang sje nk bg nangis pown... lalala :p

Nadzri ::

:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...