Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 October 2011

Seindah Sakura

Sungguh berat rasa ini
sungguh payah menahan rasa
namun aku perlu kuat
aku perlu tabah
demi tinggi nya nilai murni sebuah rasa itu

terkadang aku terjatuh
namun aku perlu kuat untuk berdiri semula
demi sucinya perjanjian aku dengan yang memiliki hati ini



sakura,
pinjamkan aku kekuatanmu
pinjamkan aku keteguhanmu
pinjamkan aku keharumanmu
pinjamkan aku kesetiaanmu dlm memekar kuntumanmu
agar aku bisa menjadi seindahmu
menjadi seperti kamu yang disayangi sekalian alam

3 comments:

Unknown said...

ewah ewah moh le kite berpuisi....

embun aRoRa said...

=)
sungguh jadilah diri mu sehebat sakura Ilahi!

Kira Sakura said...

Azlan ::

:)

Embun Arora ::

moga2 insyaAllah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...