Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 April 2011

letter untuk dia.....

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

INI KISAH AKU DAN DIA
BUKAN KISAH COKLAT DAN STRAWBERY
BUKAN JUGA KISAH ALI BABA DAN PENYAMUN
TAPI KISAH JALINAN PERSAHABATAN ANTARA AKU DAN DIA

BUKAN SAHAJA KETIKA SENANG TAPI KETIKA SUSAH DIA ADA BERSAMA AKU
MESKIPUN PERKENALAN INI BARU SAHAJA BERMULA NAMUN ADA SESUATU YANG MEMBUATKAN AKU SELESA BERSAMA DIA
DIE TEMAN DIWAKTU AKU KETAWA, DIA JUGA TEMAN DIWAKTU AKU BERDUKA

Mastura….
Saya dah mula rindukan awak…
Rindu waktu kita beli kuih, keluar lunch, merayau same2,bergelak tawa berdua…
Awak sahabat pertama saya kat sini,
Dengan awak saya boleh cerita semuanya.
Dengan awak saya boleh ketawa dengan riangnya,
Awak setia menemani saya disaat saya perlukan kekuatan.

Saya doakan yang terbaek untuk awak juga untuk persahabatan ini
Doa saya moga awak sentiasa dibawah payung Ilahi, diberi kesihatan yang baek, dimurahkan rezeki, diberi keberkhatan sepanjang awak diberi peluang menghirup kenikmatan dunia, semoga awak juga menjadi penghuni syurga kelak
Saya doakan juga awak mendapat seseorang yang awak impikan

Saya bersyukur punya seorang sahabat seperti awak,
Semoga persahabatan ini berkekalan….
Saya sayang awak….


ini la sahabat saya
cik mastura (sedang mencari seseorang yang boleh menjaga die sehingga syurga,hihihi)

5 comments:

fRaMe+LenSeS said...

sonok la depa tu ada mastura.. :P

Muslimah Optimis said...

hihihi...xkan jeles kot nadh...hohohoho...

semoga ikatan persahabatan ira dan mastura hingga ke syurga..ameen

aDisH.sHidA said...

kiera satu lagi entry wat akak sebak..kalau kirin td sedih...apa pun mmg best sahabat dengan mas...semoga ikatan persahabatan yang terjalin ant kiera dan mas akan berkekalan hingga ke akhirnya..

torazmaih said...

huhuhu....terima kasih cik kira...saya pun harap kamu dikurniakan Allah kebahgiaan dunia dan akhirat.
harap persahabtan kita kekal hingga akhir hayat dan dirahmati Allah sllu...

Pakcu Sofi said...

nak nombot mas...errrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...