Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 April 2011

kerana kau, aku jadi minang jiwang IV

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kepada encik yang aku tak tau nama
Hari nie rumah aku meriah dengan sanak saudara dan jiran tetangga yang datang berkunjung
Hari nie umi dan abah aku tersenyum sepanjang hari
Hari nie aku akan ditunangkan
Hari nie jugak hari pernikahan aku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku mengharapkan keajaiban agar kau datang menghentikan pernikahan ini
Hampir seminggu aku tak Nampak kelibat kau
Tadi mama tunangku baru lepas menyarungkan cincin tunang kami
Kini tok kadi sedang memberi pesanan buat bakal suamiku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku kini sah bergelar isteri kepada suamiku
Aku menangis kerana aku takut tidak dapat memberi cinta kepada suamiku
Ya Allah bantulah aku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku menangis saat suamiku menyarung cincin pernikahan kami di jari manisku
Aku menangis saat suamiku mencium dahiku
Aku menangis saat aku terpandang akan wajah suamiku
Besarnya kuasamu Ya Allah

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku bersyukur atas apa yang terjadi
Aku bersyukur menjadi seorang isteri hari nie
Aku bersyukur kerna impian akan termakbul tak lama lagi
Aku bersyukur kerna kau adalah suamiku….










** kepada yang follow cerita,blog, yang tolong komen... ira nak ucapkan trima kasih ye... balik dari kursus nanti ira reply balik sape2 yang komen tue... trima kasih.. assalamualaikum...

8 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

Selamat pengantin baru iera. Jangan bersedih. Cinta kamu yg selayaknya untuk suami kamu saja. Allah lebih mengetahui yang terbaik buat kamu..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

hehe..kakak dah baca semua cerita berkaitan..eh kamu memang jadi berkawen dgn frame and lense tu yer..


tahniah! selamat pengantin baru

fRaMe+LenSeS said...

ahhaaaa.. I like.. Suka sangat3 ending dia.. Huu.. Skali kita y mbaca ni plak ati berbunga2.. Hihihi..

saya bukan tomato said...

hihi lawak plak kak rina tu.. he

sukak2 . mmg berbunga2 pon :)

Unknown said...

hurm2..jap2 ni citer buat2 ke..cite benar2 ni..

Mummy LiYzA ^^, said...

Kpd encik yg ak xtaw nama~
mungkin 1 hr nati kan akan rasa apa yg aku rsa...

fRaMe+LenSeS said...

apa y kamu rasa tu Liyza?

CikUna said...

ahaha... impian itu sudah semakin menghapiri.. Alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...