Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

04 April 2011

kerana kau, aku jadi minang jiwang V

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kepada encik yang aku tak tau nama
Terima kasih kerna memilih aku sebagai suri dihatimu
Terima kasih kerna memberi kebahagiaan kepadaku
Terima kasih kerna mengizinkan aku mengisi ruang kosong dihatimu
Terima kasih kerna memberi aku peluang untuk melahirkan zuriatmu

Kepada encik yang aku tak tau nama
Semoga mahligai yang kita bina akan terus mekar dan mewangi
Semoga kita bisa menjadi mama dan papa yang terbaek untuk zuriat ini
Semoga Allah sentiasa memberi keberkhatan dan keredhaan ke atas pertalian ini

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku bahagia disampingmu
Aku akan terus setia bersamamu
Aku bersyukur atas apa yang Allah tetapkan untukku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Kini namamu bertakhta dihatiku….
Bahagiakan aku, pimpinlah daku, ajarilah aku…
Cintaku hanya untukmu….

“sayang, ceritalah kisah ummu salamah pulak, baby rindu nak dengar suara papa die”











** kepada yang follow cerita,blog, yang tolong komen... ira nak ucapkan trima kasih ye... balik dari kursus nanti ira reply balik sape2 yang komen tue... trima kasih.. assalamualaikum...

7 comments:

Pakcu Sofi said...

bukan tengah kurusus ke?

Unknown said...

haha..makin bes lak citer ko ni

fRaMe+LenSeS said...

yayy.. akhirnya.. hihihi.. ;)

MaErA kZz said...

suka blog ni . . dah follow dah . . :)

Nobita Sensei said...

perghhhh.

Unknown said...

jambuii sweey nya depa.

CikUna said...

ahaaa.. terbaik la ira.. opss Kiera... hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...