Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

31 March 2011

kerana kau, aku jadi minang jiwang III

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kepada encik yang aku tak tau nama
Semalam abah dengan umi senyum2 kat aku lepas diorang abis siram bunga
Aku pelik kenapa dengan abah n umi tersayang nie
Semalam jugak abah ada cakap
“uminya tak lama lagi meriah la rumah kita nie”

Kepada encik yang aku tak tau nama
Abah kata hujung bulan nie aku akan dinikahkan
Abah kata lagi aku dah cukup dewasa untuk menjadi seorang isteri
Abah kata lagi abah akan serahkan anak dia dekat seorang lelaki yang dia yakin boleh memimpin aku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Aku sedih, kerana aku telah memberi hatiku pada kau
Aku sedih, kerana aku mengimpikan kau menjadi imam solatku
Aku sedih, kerana aku mengharapkan kau yang menjadi papa kepada zuriatku

Kepada encik yang aku tak tau nama
Doakan aku bahagia disamping bakal suamiku kelak…….
Dan aku mendoakan kebahagiaan kau juga…..












9 comments:

fRaMe+LenSeS said...

i like sgt.. hehehhe ;)

shida anwar said...

mahu golek2 berangan...

JIJI YU said...

ko dah kan kawen ke

sasa asya said...

suke lah ni novel ke ??

shah-kayrul said...

dahsyat betul dah nie...dah peringkat nak kena kahwin nie

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

eh pening nih..

td baru lps baca blog tulis psl macik tatau nama..

bukak plak blog nih ada mcm kaitan pulak..

eh nih couple dgn tuan blog frame&lense tuh ker?


eh..jemputlah singgah ye:
NUR ZUHAIRAH BATRISYIA

HajarRasdi [BdkKck] said...

haha.. sedia utk kawen dah nie.. kui3..

.:sweet honey:. said...

aslkm...mf yea..comment ni x bkaitan dgn entri..
kite nak bgtau awk di tag..
meh la tengok..

http://ga-contest-segmen.blogspot.com/2011/04/jom-join.html

CikUna said...

Peewwiittt !!

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...