Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

30 March 2011

kerana kau, aku jadi minang jiwang.. 2

Assalamualaikum

kepada encik yang aku tak tau nama
dah berhari2 aku tak dapat tengok muka kau
abah macam tau2 gerak geri aku tiap kali aku nak siram bunga umi kat luar
abah selalu senyum2 perli kat aku

kepada encik yang aku tak tau nama
kini aku hanya boleh curi2 tengok kau dari celah langsir bilik aku
aku tertanya2 kenapa kau tak nak memulakan perkenalan kita?
padahal aku tau kau jugak selalu memerhatikan aku
sungguh, aku malu untuk memulakan perkenalan kita
bukan kah itu fitrah seorang perempuan?

kepada encik yang aku tak tau nama
kini, aku hanya mampu berdoa agar ALLAH memberi petunjuk ke atas arah perkenalan kita
setelah berhari2 aku tak dapat menatap wajah kau,,,
aneh, ade satu perasaan laen yang hadir..
boleh kah kau menyatakan apakah perasaan itu?





6 comments:

AdiSuda said...

Bila kira sudah jtuh cinta, hatinya tak keruan..<3<3

Sunah Mohammad said...

comelnye la sayang oi~

JIJI YU said...

mane kiera yg dulu ek..ahaha

mr E oSk gurL said...

waah....dh baca semua....apa lagi...wat koleksi la...cetak n try jual....sgt menarik la kolaborasi antara k0rang...=)

fRaMe+LenSeS said...

wahhhh.. ada yang terbaru.. i suka.. i suka.. agagagagag.. :P

CikUna said...

wooowwww !!!!!!

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...