Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 March 2010

KELAHIRAN

Assalamualaikum.....

ehemmm....
ekceli aku bru nak try2 berbloger bagai nie...
so kepada sesape yg t'bace blog aku nie aku nk mntk ampun maap la ye klu korg teramat la bosan bce blog aku nie..
hampir2 putus asa gak la aku dlm mewujudkan blog aku nie..
okeh aku akui aku nie kurang sabar sikit orangnye jd try pnye try akhirnye wujud gak blog aku nie..
alhamdulilah akhirnye tercapai gak cita-cita aku nie..

okeh xmau merapu panjang2...
next entry aku cite la sikit2 pasal diri aku yg x seberapa nie...


kiera'sakura
aku tau siapa aku



1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

wahhh.. entry kelahiran. yayy.. :P

nak gtau. nadh tag kamu kat sini..

http://frameandlenses.blogspot.com/2011/03/hanim-buat-bloglist-betol-ke.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...