Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

30 December 2010

kedatangan anda di alu-alu kan....


Assalamualaikum w.b.t……

Ape khabar anda dan anda disane… kenan nak tulis surat cinta macam time sekolah2 dulu la nie.. ops hahaha… motif entry aku kali nie x lain x bukan untuk menutup segala entry2 aku tahun 2010… lebih kurang 40 jam jer lagi nak masuk tahun 2011…

Bila cakap pasal tahun baru nie mesti semua orang akan tanya soalan yang lebih kurang sama bunyi nye yang membawa maksud :: azam tahun lepas dah tercapai atau belum… ermmm azam aku untuk tahun 2010 nie? Ada yang dah tercapai dan ada yang masih on the way.. semoga yang on the way akan sampai ke destinasi nye la tahun depan… insyaALLAH…..

Semoga jugak segala azam korang semua untuk tahun nie tercapai, kalau belum tercapai tue gali dan gali eh bukan usaha usaha dan usaha sampai tercapai.. tapi kalau rase kudrat nak berusaha tue dah x da jangan kecewa sampai nak bunuh diri lak.. kubur x terima hangpa nanti baru tau…bukan ape, sekarang nie macam trend pulak bunuh-bunuh diri.. semoga kita semua terhindar dari sifat yang dilaknat ALLAH tue.. amin….

Azam aku untuk tahun 2011 biar la aku jer yang tahu sebab aku bukan artis pown yang nak mempublish dalam segala media massa pasal azam aku itu dan ini.. tapi!!!! Doakanlah semoga semua azam aku untuk tahun 2011 nanti tercapai.. semoga azam dan impian korang semua pown tercapai la hendaknya….

Semoga tahun depan lebih baek dan lebih berkat dari tahun ini.. semoga ALLAH dapat memanjangkan umur kita untuk terus mengumpul segala pahala dan berbuat segala kebaikan untuk dibawa ke akhirat kelak…

Tak lupa jugak aku nak mengucap syukur dan sekalung tahniah, nandre, sei sei, dan segala perkataan yang membawa maksud terima kasih kepada skuad kebangsaan Malaysia yang menjadi juara dalam piala Suzuki AFF semalam.. macam nak gugur jantung aku tengok semalam..dan rase nak meleleh bila skuad malaysia pegang piala tue… respek dekat semua pemain Malaysia… korang semua memang layak juara.. tahniah……..

Okeh okeh aku berhenti membebel… sekian…

Yang baek itu pasti dari ALLAH S.W.T dan yang buruk tue dari teman ler…

::terima lah cioman sakti dari kami.. muahhh muahhh muahhh::

No comments:

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...