Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

12 October 2016

Bezanya Dua Beradik

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Dua beradik walau dari rahim yang sama. Ummi Abi yang sama tapi karakter yang berbeza. memang rasa berbezaaaa sangat walaupun jantina nya jugak sama hihihihi. 


Fateh Uwais dulu kalau bagi menyusu badan. paling dia suka lah boleh merap atas badan ummi. paling suka tido atas lengan kalau boleh tido tu takmau jauh langsung dari ummi tersayang dia ni haaa. kalau letak je atas katil boleh terus segar bugar mata dia =..=

orang suruh tido, dia senyum2 menggoda grrrrr

tapi Furqan Uqbah takkkk. tak suka nya dia nak tido merap2 atas badan atas lengan ni haaa. baringkan dia atas katil je. bagi susu celah tiak :p lagi dia selesa. ape ke engko nak kata lengan ummi ni tak sasa tak empuk yang tak syok nak merap atas lengan ummi tu ke wahai anak???? sobssss sentap hati ummi. baru ingat nak manja2kan anak merap2kan anak sekali anak meronta ronta mintak dilepaskan. pffffttttttt

kalau nak kata manja. Adik baby ni lagi nampak manja dari akhi uwais dia. tapi bila bab menyusu hurmmm nak berdikari pulaknya. suka hati la korang. asalkan bahagia badan sihat cerdik pandai pun dah membahagiakan hati ummi abi. cumanya kalau Fateh Uwais dulu bangun je tido mesti meraung terus kalau tak nampak ummi atau sesiapa dekat tepi. tapi Furqan Uqbah boleh buat rileks main selimut main bantal sensorang dia. masuk bilik nak spotcheck tengok2 dah senyum2 gatal nampak ummi abi tersayang datang jenguk dia. tak sedar pun bila bangunnya. bangun pagi lah selalunya yang macam tu. anak2 berbeza karakter. kalau tidak takut ummi abi bosan lah kot nak mengadap dua keindahan yang sama ye tak? ;) 

7 comments:

eima said...

BAGUS LA ANAK MCM FURQAN TU .. SENANG NK BUAT KERJA ....
SAYA MEMANG DIDIK ANAK2 UTK MCM TU ... MLS NK MANJAKAN ... SSH NAK BUAT KERJA ... DIA KENYANG JE SY ALIH DIA BUH ATAS KATIL ... TEPUK BG LENA ... DUA2 BUAT MCM TU ... SO TAK ISTILAH ANAK NK NGEMPENG JE ... KENYANG JE SY ALIH ...MLM PUN SELESA JE TIDO MAKNYE NI HEHEHE

Ainniah said...

subhanallah hebat kan ciptaan Allah Yang Maha Berkuasa.
Sedangkan anak kembar seiras pun ada yang berbeza kan?

Fiza Rahman said...

Comelnya. Lain anak memang lain perangainya ☺

hainom OKje said...

Dapat pun jawapan....mmg itulah agaknya kenapa Allah bagi lain karekter.

Anak sulung manja kot.... anak ke dua lebih berdikari. Agaknyalah....ai hanak bongsuuuu! Hihi....

Gee Lion said...

Dia nak memudahkan kerja ummi ye lah tuh.. ^_^

cik Anggur said...

berdikarinya la hai bdk comey nie.....

Nina Mads said...

haahhh fakta betol. anak2 lahir perut sama tp mesti perangai tak sama. kecik2 dh berdikari ok la 2

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...