Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

15 August 2010

saye sayang kamoo semua


-->
Tarikh : 7 ogos 2010
Tempat : padang permainan taman klebang berdekatan umah diyana
Masa : 20:00 until 23:00
Mengikut tarikh, tempat serta masa yang telah dicatatkan maka ingin saye khabarkan disini bahawasanye saye bersama kawan2 sekelas saye ( kejuruteraan 2004/2005 ) telah pown mengadakan perjumpaan beramai2 serta makan beramai2…
Suasana pada tarikh tersebut amatlah menyeronokkan dan akan meninggalkan kesan dihati kecil saye nie… kepada kengkawan yang telah berusaha menghadirkan diri kalian syabas dan terima kasih saye ucapkan atas pengorbanan kalian.. kepada kawan2 yang tidak dapat menghadirkan diri xpe la saye paham… nak buat macam mane kan masing2 ada hal tersendiri…even korang tak menghadirkan diri pown kitorang semua tak kan lupakan korang nye lah.. jadi x payah nak beli tisu sekotak nak buat lap hingus ke air mata ke.. dari korang buat benda cam gitu baek korang layan segala gambar yang sempat kitorang buat mase reunion hari tue… ayat tue budget macam "no camera pless" (yan,aku tiru ayt ko) padahal pantang nampak flash kamera dekat situ lah semua orang sibuk nak menempek...hahaha

ini semasa kami ke info ternak..
konon2 nak beli ayam segar disitu..


tapi setelah merayau agak lama di info ternak terbabit..
"eh ade kandang rabbit la,ada pertandingan gambar paling ceria lah"
setelah dihasut oleh kakak urusetia terbabit maka kami bertiga pown memberi peluang kepada mereka di zoo petting tersebut untuk mengabdi gambar ceria kami di board mereka...
dan hasilnya....
eh kami menang la dapat hamper tue....
alhamdulilah even jenuh menjerit pegang si kambing serta si rabbit tersebut akhirnya kami menang jugak..

lihat yana jauh dari rabbit tersebut bukan?
erm ade cerita disebalik semua itu..
kite je yang tau kan yana,anis... hahaha


saya sangat gembira bersama dua makhluk ini..
bukan si ostrich tersebut lah tapi kawan baek saya yang dua orang itu..
diyana juga yuhanis....
saya heppy bersama kamo.....

tapi kan kalau di fikir2kan balik....
ermmmmmm
hey gurls!!! ade ayam segar jual kat situ erk? bukan ada jual daging kambing, rusa, dan sewaktu dengannya je ke?
xpe lah janji kita heppy betol x?
siapa suruh mereka lantik kite bertiga selaku si pembeli barang2 betol x? hahaha

bermula lah peristiwa reunion kami...

dimana ada kemahuan disitu ada jalan...
bukanlah kawan2 kena tukar tue...
dimana ada flash disitu ada kite... teheee

walaupown kite banyak ragam tapi saya nak bagitau kat sini yang saya sayang kamo semua....

hepy friendship 4ever kawan2 semua


makanan yang sangat lazat!!


kek ini telah disponsor oleh salah dua orang kawan saya..
yuhanis serta yuhalis...
sangat sedap dan sangat chantek...
thankx ye anis alis....

acara makan....
sangat suka...

saye nak isytihar kat sini bukan kaum lelaki kelas kami telah pupus tapi mereka sedang sibuk mencari rezeki untuk keluarga masing2 kerana itulah hanya beliau bertiga tersebut sahaja yang dapat saye pamerkan disini...

sahabat yang sangat sporting...

emuge persahabatan kita kekal selamanya...


-->
sahabat yang baik adalah sahabat yang berani membetulkan kita ketika kita berbuat kesalahan sehingga kita x hanyut di dlm kesalahan dan dosa


-->
ukhuwah itu bukan terletak pada pertemuan, bukan pada manisnya bibir, tetapi pd ingatan seseorg terhadap saudaranya di dalam doanya....


semuge kita dapat beramai2 seperti ini dilain waktu lagi..
saye amat merindui saat kita semua seperti ini
sama2 lah kite berdoa moga persahabatan kita dikekalkan hingga hujung nyawa kita..
hepy friendship 4 ever...
saya sayang kamo semua....

dyana...
amirul azuan...
zahidan harun...
mohd adam...
zainoor azniza...
yuhalis...
ruzainie...
yuhanis...
khadijah...
azie.....
yan....

terima kasih kerana kamo semua telah menceriakan malam saye pada hari tersebut.....

1 comment:

RUZZEZANIE said...

kiera sayang...

saya sayang kamu mcm saya syg kawan2 yg lain jugak..rindu time ni!!! nanti kte wat reunion lagi yea..

class kejuruteraan 2004/2005 sgt sporting kn?

minggu ni aku asyik sentap pasal kwn..kerana rindu!

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...