Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

07 May 2017

Double F.U

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

sejak sejak ummi rajin share cerita budak double F.U tu dekat fb ummi jadi jarang pulak nak cerita pasal dorang dekat blog. padahal dulu berderet cerita pasal anak je mihmihmih. yela sat lagi orang kata macam dia je ada anak. orang lain takde anak pulaks :p





Fateh Uwais sekarang tengah lalu makan. tengah berselera makan. kadang tu pukul 10.30 malam mintak nasi walaupun tadi pukul 7 malam dah makan nasi bagi habis "akhi lapaq Nasik la ummi" anak iols speaking utara sikit, speaking keyel sikit uolsssss :p kadang tu lepas makan nasi pun boleh mintak koko crunch. makan habis sekotak pek kecik tu adoyaiiii. tak bagi kesian. nak bagi takut karang dia tak boleh tido kekenyangan pulak. lagi haru ummi abi dia.

macam aritu makan dekat kedai. "kalau nasi akhi habis, abi mintak tambah nasi lagi ye abi" =..=' padahal tengah makan nasi kot. nasi yang duk ada tu pun tak habis lagi. Fateh Uwais kami memang jenis makan nasi. dia tak makan benda ringan macam spaghetti ke mee ke dia tak layan. kalau nasi, sup sup, telur rebus memang berselera makan bertambah tambah. tapi kitorang pulak yang jemu ulang tayang sup hari-hari. kalau sehari tak buat sup mesti soal banyak-banyak sampai tak larat nak jawab. brrrrrr. dan sekarang Fateh Uwais sangat suka menyanyi. kalau nak balik kampong dari Alor Setar sampai Penang kot dia boleh menyanyi. tak penat pulak tu!!!

adik dia Furqan Uqbah pun sama naik. pantang Nampak makanan. ailio dia dulu menitik, mulut tu cap cap cap macam dah masuk makanan. tapi badan serupa tu jugak sampai kena berulang klinik tiga bulan sebab berat badan tak cantik. dia ikut ummi kot. selim melim kofkofkof :p pandai gempar orang. kalau main dengan Akhi Uwais. dia yang kejar orang tu. Merangkak. tak letih pulak tu merangkak laju-laju. arghhhh arghhhh duk gempar orang =..=

tapi dedua kembar siam abi. abi balik je dedua laju je ke pintu sambut abi. bila abi Tanya ummi mana? pandai pandai je jawab ummi tido. padahal ummi tengah solat. pepandai je grrrrrrr    

No comments:

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...