Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

17 May 2010

sayang mama sayang papa

assalamualaikum......
walimatul urus......

ekceli kan....
entry kali nie aku nak cite yang aku sayang sangat mama ngan papa aku...
tue je la harta yang aku ade skang nie pown....
yang x mungkin akan ade pengganti yang laen..
berilah walau berjuta ringgit sekalipown xkan dapat menandingi kasih sayang mama papa aku...
mama kau lah awanku
papa kau lah langitku
suke ati aku la nak buat ayat cam mane pown.. haha
ekceli aku rindu gile kat mama papa aku even aku baru balik dari kampung hari ahad ritu.. haha
nak wat cam mane kan dah aku anak mama papa aku off coz la aku rindu diorg ape kes aku nak rindu jiran sebelah umah mama papa aku lak kan..

bru tgahari td mama msg aku yang berbunyi cam gini :
tenet tenet tenet tenet
aku tipu jer bunyi die cam gitu.. jgn korang gi pecaye lak...

" u know what??malam tadi mama tengok mata papa u bengkak.. mama tanye la papa u nangis ke,, papa u kate x.. xtau ngape mate nie bengkak lak kate papa u.. pastu nak tido tue baru la papa u mengaku yang die nangis mase u salam and cium die before u nak balek tue.. see betapa we all sayangkan u.. jage diri baek2 sayang.. jge makan minum.. jgn x makan.. we all love u so much.. emmuuaahhhhh.. eemmuuuaaahhhhh.. "

ehem2.. korunk nak tau time bila mama aku sent mesej tue ???
tepat jam 13:24
time aku tengah suap nasi goreng ikan masin tue... rase nye klu x rmai org time tue mau nasi goreng aku tue dah banjir ngn eye water aku ( air mata daaa ) huhu
yang aku x tahan tue bab makan tue...
rasenyer hari2 confirm aku kasi nafkah kat perut aku nie... ahaks

mama papa.. ya sentiasa sayang mama papa..
x pernah kurang walau sesaat...
terima kasih kerana mengizinkan ya melihat dunia yang serba indah nie...
terima kasih melahirkan ya...
terima kasih atas kasih sayang mama papa...
terima kasih atas didikan dan perlindungan dari mama papa...
terima kasih atas segala2nya...
x terbalas segala jasa dan pengorbanan yang mama papa berikan untuk ya selama 22 tahun ya bernafas diatas bumi ALLAH nie...
semoga mama papa panjang umur, panjang jodoh, murah rezeki, diberi kesihatan yang baek berpanjangan, diberi keberkhatan, dipelihara dari segala kejahatan dan ketidak baekkan...
ampuni segala dosa yang telah ya lakukan pada mama dan papa..
amiinn ya rabbal alamin...

adakah kewajahan aku membelok ke kerupaan mama atau adakah menyimpang ke kerupaan papa?????
ermmmmm yg pasti aku kacukkan mama papa aku...

papa aku tgh tahan panas sampai berlapis dahi ye pa....

syukur dikurniakan mama yang penyayang..baek hati..pemurah..sporting
i love u banyak2 mama...
emmuuuaaaxxxxx

kan aku dah kate mama aku sporting aku suh mama pandang atas pown dipandangnye...
nanti kite wat cm gini lagi ye ma... haha

terima kasih sekali lagi mama papa atas segala pengorbanan yang telah mama dan mama lakukan untuk kitorang 5 beradik....
x terbalas segala pengorbanan mama papa ..
semoga ALLAH sentiasa memberkati mama dan papa...

kepada korang dan korang sama2 la kite doakan yang terbaek buat ibu bapa kita...
hargailah mereka...
berilah mereka pelukan dan ciuman kasih sayang hanya itu yang mereka inginkan dari kita..
raikanlah pengorbanan dan kasih sayang mereka setiap hari jangan tunggu hari mother's day atau father's day jer baru nak raikan...
peringatan untuk korang semua dan aku sendiri....

sayang mama sayang papa


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...