Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

26 November 2014

Bebear Abi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


tula dia nya bebear abi. abi cuti kemain lagi dia melekap dengan abi. makan mandi main semua dengan abi. sembang baca buku pun dengan abi. sampaikan abi nak mandi pun boleh dia menangis menjerit macam kena rotan =.= 

ummi ni konon nak la susukan dia sementara abi mandi, bila abi depan mata dia kemain berlagak lagi dengan ummi, takmo susu, nak main dengan abi. tapinya sampai abi langsung tak boleh bergerak jauh sikit dari pandangan mata dia, terus menangis meratap hiba merangkak pergi pintu bilik air, suruh abi keluar jugak-jugak grrrrr betoi

abi kena ambik, dukung pujuk, geli-geli perot sikit dan dia baring beralaskan lengan abi sambil menyusu ummi baruuuuu la muka ada senyum manis nyot nyot susu =.= kalau ummi pulak yang volunteer jadi tukang pujuk alamat lagi kuat la menyebai nya sampai ummi pun bebai sekali Ehh!! :p

tapi mujur la bila hari abi takde Fateh Uwais seorang ni tak bebai cari abi, mungkin dia pun paham. dan saja jadi bebear abi, bergantung dekat kaki, sangkut dekat perot abi, bila abi cuti sebab dia tau itu aje masa yang ada dengan abi. anak lahhh anak.

8 comments:

idzwa kamaruddin said...

hehehee..manja sgt niii..kalau dapat pipi pau tu confirm sedap digomol! :)

aryan azra said...

wah comey sangat fateh uwais ni,saja tu nak manja2 dengan abi sampai takmo dengan ummi ye,xpe sebab dah selalu dgn ummi jadi bila abi cuti amik kesempatan bermanja la tu..ummi jgn bebai2 tau..hehehe

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ummi uwais,
anak akak pun sama manja lebeh ngan ayah dia
it's a good thing :)

CikSiti said...

oloh oloh manjanyaa dengan abi dia..

eima said...

anak abi ek .. jgn umi die jeles sudah hihi ....

Lulu Caldina said...

manjanya dia ;)

ewanthology said...

rindu sgt la tuu

QasehnyaRania said...

kan.betul tu, fateh faham bila mana abinya ada dia nak bermanja lettew :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...