Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 January 2011

bulat



assalamualaikum....

sihatkah anda semua?
sihat-sihat lah hendaknya ye...
entry hari nie tak ade pape cerita yang best pown..

cuma aku t'perasan satu benda...
asal aku pakai shawl dengan anak tudung syria mesti kawan-kawan ofis tegur bulat nye muka aku padahal aku modified dah anak tudung tue macam yang irene pernah ajarkan dalam salah satu entry die...

erm aku pown tak tau mane silapnye
ke memang muke aku bulat??
korang ade penyelesaian untuk aku tak?

3 comments:

JIJI YU said...

kiera2..ape kate kalo wat komen box ni style popup..nanti kalo ade geng2 yang intetnet ciput cam aku nak komen senang sikit..pendapat dari aku yang baru ni le..eheh

kiera'sakura said...

neslo :: cm ner nk wat tue? ce tlong ajarkn.. aku x tau nk kodek tang mane la.. huhuhu

aku HaniAsyira said...

muka sy pun jadi bulat je.. aishhh

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...