Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

18 January 2011

tanam cita2 jadi sang decorater

wah tajuk bukan maen lagi...
padahal cik kura2 sakira nie adalah seorang tangan kayu.. hohoho

baeklah cerita nye macam nie...
aku diarahkan untuk menukar segala bunga2 bungaan atas kaunter khidmat pelanggan nie..
ok xpe aku boleh tukar sebab pakai duit ofis... hahaha

tapi masalahnya aku nie langsung x minat kat bunga ape lagi la nk jadi seekor eh bukan seorang decorater bunga nie.. memang failed la...
tapi berbekalkan semangat waja dalam diri nie aku gagahkan juga jadi sang decorater ala ala melur dalam cite tiramisu tue

setelah dibelek selama hampir 1 jam (tue pown lepas papa aku yang dok tunggu dalam kete telepon complain apesal lame benor) aku pown decide pilih warna kuning, merah, dengan purple..
nak pilih warne pink macam x naek jer warnenye.. xpe kira umah ko lagi 10 tahun nanti ko bantai la letak semua warne pink... bio berpino bijik mate.. hahaha

selingan :: love this picture and that toys

ok azab nak pilih bunge dah lepas.. skang azab nak mendecorate nye pulak...
setelah dikodek kanan dikedok kiri
digelakkan oleh mama tersayang aku...
juga dibantu oleh mama aku..
akhirnye....

tadaaaaaaaaaaaaaa


alhamdulilah siap jugak bunge2 aku nie walaupown aku tau x cantik mane pown..
alhamdulilah jugak sebab orang ofis aku x complain kate x cantik kalau x aku dah standby mate nak jeling dah.. hohoho

yang buruk2 datang dari aku dan yang cantik2 semuanya ALLAH yang punye

2 comments:

hasrul hassan said...

Salam .. mcam dalam citer Tiramisu tu ehh?

http://hasrulhassan.blogspot.com

kiera'sakura said...

hasrul :: hahaha.. budget2 tiramisu tp tetibe roti tisu la pulak... hohoho

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...