Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

21 January 2014

Mintak Perhatian

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera




dah lama saya perasan, Fateh Uwais nie kalau time dia menyusu nak tido tue dia takkan bagi saya bersuara menyembang dengan sesape. mesti dia tengok muka saya sambil menangis terjerit-jerit. bila saya pujuk kata "ok ummi tak sembang, ummi diam je sambil2 belek muka awak" baru dia sambung nyusu dan diam. kalau tak tepuk2 dia pun marah jugak. 

kalau dengar suara abi dia time nak tido pulak, cabut susu dan lentok kepala tengok abi sambil senyum-senyum. goda abi ajak main dengan dia. bezanya takde menangis jerit-jerit kalau dengan abi

balik kampung ritu boleh pulak dia menjerit nangis masa opahnya sembang dengan jiran belakang. agaknya sebelum tue opahnya kata nak ambik dia dari tok tapi opah ralit bersembang tak jugak2 ambik dia. terus protes, suara jiran pun dah tenggelam dengan suara dia hahahaha

pandai dah dia tarik perhatian kami bila nak bagitau sesuatu. agaknya dia nak bagitau "bila saya ada tolong bagi sepenuh perhatian pada saya!!!!" kot. bagi tangan nak pergi atas dukung orang lain pun pandai dah. alhamdulilah syukur dengan perkembangan anak ummi abi nie

dua hari nie saja mendera perasaan abi, selalu hari-hari anta gambo anak dekat dia. hewhewhew :p

7 comments:

aTieYusof Family said...

Hihi..biasalah kan budak2, Fateh dah kenal Ummi Abi dia, tu yg nak perhatian bila kita dgn dia...makin comel dia:)

Z@i Z@mR33 said...

Aqil plak klau nk tdo mlm atas tilam msti ajak sembang dl smpai dia lena...jenuh melayan

Sya Mimie said...

bijak sungguh dia.. =)

MR & MRS MAKMUM said...

uwaisssssssssssss...........

neesa_jun said...

amboi...nangis sambil tenggelam sora jiran...loudspeaker tu..hahaha...macam2 ragam anak2 ni.kan..xsabar rasanya tunggu baby ni kuar..hukhuk...

Fiza Rahman said...

Budak bijak ☺☺

QasehnyaRania said...

anak bijak lagi soleh ni. hihi.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...