Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

10 November 2016

E M P A T

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

 
Happy 4th Anniversary dear husband. moga ikatan perkahwinan kita sentiasa mekar mewangi hingga ke taman-taman syurga, diberkati Ilahi, disinari dengan cahaya keimanan, dikurniakan zuriat yang soleh solehah, dijauhkan dari fitnah dunia akhirat, menjadi ketenangan antara satu sama lain dan berkekalan hingga ke syurga Allah hendakNya amin amin ya rabbal alamin. IloveYou husband. Love you so much. 


Empat tahun bersama. hidup dengan lelaki yang tersangat asing. Alhamdulilah Allah permudahkan walaupun tetap diuji dengan kesakitan, keperitan namun tetap Allah pulangkan nikmat kebahagiaan kegembiraan keceriaan yang melimpah ruah. Alhamdulilah. Mencintai dan dicintai oleh seorang Abi UwaisUqbah adalah nikmat yang indah untuk dikenang dan dicipta. terima kasih Allah. 


lelaki yang tak kisah nak basuh pinggan dalam sinki, basuh barang baking isteri, basuh bontot mandikan anak dedua, bangun tengah malam bancuh susu anak, bangun tengah malam salin pampers anak, lipat baju kain yang bertimbun, bangun tengah malam mesin kain, sidai kain, masak, dan segala kerja orang perempuan yang mungkin bagi sesetengah lelaki lain mereka tak perlu nak sentuh atau 'alergic' kalau buat. 


Empat tahun mungkin tempoh masa yang belum cukup untuk saling mengenali dengan lebih dalam. kami tetap belajar hari demi hari untuk saling melengkapi dan memahami. menjaga ikatan perkahwinan yang direstui dengan taburan bunga sakura yang mewangi. sayang. sangat sayang dengan ikatan perkahwinan ini. sampai satu tahap bila takut kehilangan dia mesti akan dapat mimpi yang 'terpaksa dan dipaksa kawen dengan orang lain' tapi iols menangis2 dalam mimpi takmo kawen dengan orang lain. lepas tu bangun tido mata sembab sebab jaga2 sambung nanges lagi hahahahaa :p  


terima kasih suami sebab memahami diri saya. menjaga saya dan anak-anak dan berikan apa yang perlu kami dapat dari seorang lelaki atau imam dalam rumah kita. saya sayang awak. moga kasih sayang dan cinta ini sentiasa diredhai Ilahi. 


kenal sebulan terus ajak tunang. rasa macam erkkkkk dia ni betol ke tidak. Istikarah. Istikarah Cinta. Alhamdulilah jawapan yang Allah bagi tak pernah salah. Moga Allah terus kekalkan hati kami berdua kekal hinga ke syurgaNya nanti. amin amin

  
 "I love you they way you are. Syakira will always be my syakira forever. So no need to change" - Nadzri 2016

13 comments:

Azwa said...

auch. amin ya rabb.

cik Anggur said...

hepy anibersary....moga bahagia smpi syurga !!! tq roy sbb pinjamkn aku sorang kawan yg senantiasa ada time susah & senang....sobb sobbb....tetiba emo dh kenapa la

el said...

photoshoot kat kellies castle ka..hahah
baru je up entry pasal istana tu
btw hepi nbeseri2 uols semoga bahagia hingga jannah amin

eima said...

happy weeding anniversary dear ....
semoga kasih ke jannah

Adam said...

Wahai husband, jaga lah wife tu baik baik sebab dia cantik. Kalau tak cantik awak tak pilih dia. Ini bukan nasihat dari:

http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

CikSiti said...

baju oren dia mana mana haha. happy anniversary kiera

Nina Mads said...

so sweet.. nanti nina boom blog kira. skrg ni nk promote sat
join GA JM tau, nina tag kira. jgn marah hehe

botolsusuajaib said...

Alhamdulillah. . Semoga terus bahagia dunia dan akhirat.

idzwa kamaruddin said...

Moga terus ke jannahNYA bersama-sama tahniah dik :)

zai zamree said...

Auch...saweetnya Nadh...hihihi...

Selamat ulangtahun perkahwinan korang...akak pon 4 jugak :p

Nina Mads said...

awww lama tak p kallie castle

Adam said...

Semoga jodoh berkekalan.

Adam said...

Semoga berkekalan hingga je anak, cucu, cicit.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...