Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

14 April 2011

kami blogger utagha!!!!


Assalamualikum....

kami nak habaq, kami dah lama jadi geng KBU nie...
tapi baru la update entry nie... sory na GKSB... sekeh kaki kami sat sbb kami lupa.. hehehe

saya dengan ini melaporkan saya berasal dari ipoh,perak
kerja kat alor setar,kedah....



GKSB tak kata pown suruh letak gambaq hat nie, tapi kami nak letak gak... hohohohoho
ampa approve tak kami jadi geng KBU nie? hahahahaha

kami nak bagitau nie, kami sayang ampa suma geng KBU....
terima kasih sudi kawan dengan kami...
ampa memang best....
sekian....

7 comments:

Pakcu said...

isk3 baru nak buat?!!!! hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

THANKS KIRA BUAT ENTRY NI

=P

Sharifah syazee said...

owg utara jugak..hehe..:)

fRaMe+LenSeS said...

<-- newbie

RUZZEZANIE said...

ko mg gitu kira..ingatkn hantu kamera je..upenye antu tepek muka jugak..hihi..nsib cmey..

Makbed said...

salam kenal.nice blog.

farahin :) said...

hai, fara org kedahh :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...