Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

14 April 2011

kirin selama perak.. nie untuk ko

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kata seorang sahabat

“aku tak akan bagitau sape2 kalau aku masuk hospital”

“kalau aku mati aku nak ko datang selama tengok aku, aku nak ko buat satu entry khas untuk aku “perginya kirin selama perak

Ko nak tau? Mase aku baca mesej ko nie nak jer aku terbang pergi selama tue pijak kaki ko kuat2, berus otak ko dgn berus gigi,,, eeeeee aku benci ko cakap macam tue.. memang la mati tue pasti tapi ko dah buat aku tacing sekarang nie….

Dari aku buat entry tue baek aku buat entry macam nie.. at least ko boleh baca, boleh jugak ko terharu dengan aku( hahaha), boleh jugak ko tau aku tak suka ko cakap macam tue.. kalau aku buat entry yang ko mintak tue bukan ko blh baca pown..

Terima kasih, ko dah jadi sahabat aku yang aku rasa betol2 sahabat aku. Aku mintak maaf kes yang satu tue, x pasal2 ko sangkut sekali. Tapi aku bersyukur ada sahabat macam ko. Aku rasa ada seseorang yang akan sokong aku walau apa pown yang jadi kat aku.. doa aku semoga yang terbaek untuk ko, semoga persahabatan kita kekal selamanya… terima kasih kirin selama perak….


12 comments:

hadiee said...

bila nak kawin ni? hehe. aku doakan

~Kirin Selama Perak~ said...

setiap pertemuan pasti ada perpisahan.aku terharu ngan entri ko ni.
:)
kita kawan sampai mati !

Muslimah Optimis said...

ira, terharu la kami baca ni..jeles sat kat KSP..huhuhu..kami bukan sahabat ampa ka??huhuhu...

nak tanya soklan cam hadi gak..
bia nak kawen??hihihi... pastikan kami orang terawal tau..hihihi (tak malu toi nak suh orang habaq awai2)..hihihi.. kami doakan ampa dan dia bahagia hingga ke syurga... kan kami dah cakap ritu ampa ngelat konon.. hihihi...

senyum selalu

aDisH.sHidA said...

terharu walau utk kirin....sahabat x sama mcam kawan..apa pun akak doakan yang terbaik utk kiera dan begitu jugak utk kirin...kierakirin..teeeeeeeeeeeeeeeet xde apa2 pun kan

anith chan said...

Mana nk cri kwan cm nie..Kat pasar mlm da x.huwaa

AtenAzhar said...

Kirin memang suka cakap pasal mati . naik menyampahh ==' haha

~Kirin Selama Perak~ said...

kawan dan sahabat mempunyai maksud yang berbeza
:)

Muslimah Optimis said...

HIHIHI..IRA KAMI TAU AMPA HANYA BERSAHABAT NGAN KIRIN.. HATI AMPA KAT ORANG LAIN KAN..HIHIHI...

KIRIN.... :)

AdiSuda said...

pak kelepak kelebom kelebom..selamat..pengatin baru..semoga..ke anak cucu..betul ke lirik nie???errr..err

kiera'sakura said...

meyh2 kira nk jwb.. hehehe

hadi :: kami sahabat la.. doakan persahabatan kami kekal, amin

ksp :: yes, aku mmg nk wat ko terharu pown..hahaha..
sahabat smpi mati....

aima :: tetttttt kami tau pe yg ampa maksudkn..ampa pown sahabat kami la...ampa la yg terawal tau.. doakan kami ye.. sayang aima... =)

kak shida :: penghargaan buat ksp..hihihi

adi :: pasai pa ampa nyanyi lagu tue kat kami? hohohoho

fRaMe+LenSeS said...

waaahhhh.. jeleshhh sangatt3.. kosa 18 dengan KSP. awat nadh tadak pn entry camni? dengki~~~

Muhd Fadil said...

weh. guwa pun nak cakap pasal mati lah. leh dpat entri.haha.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...