Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 November 2013

Ajak Menyembang

Asslamualaikum dan Salam Sejahtera


Fateh Uwais tue sejak sebulan setengah lagi dah pandai menyembang dengan orang. sekarang nie lagi la. makin galak dia gelak sampai jerit-jerit kalau ada yang rajin melayan dia sembang. hari tue bila saya dah lenguh berdiri dukung dia, duduk rehat dekat kerusi dalam jusco tue sementara tunggu Abi Fateh Uwais selesai membayar.



agaknya sebab dia dah bosan tengok keliling. menjerit-jerit dia panggil pakcik makcik kat kerusi sebelah. jeritan kedua baru makcik tue perasan. makcik tue pun toleh la tengok siapa punya suara halus tue. elok je orang tue tegur dia, menyembang kemain lagi dia gatai tersengih-sengih uuuu aaaaa uuuu aaaaa menyembang. nasib la orang tue mahu melayan dia. jangan tatau kalau orang tak nak layan dia sembang, sentap!!!! terus sebek-sebek nak nanges.

macam masa makan kat kedai ritu. dia menjerit-jerit panggil sape ntah. orang tue tak perasan dan takde masa nak layan budak kecik nie kot. terus dia sebek. sentap letewwww. jangan risau la sayang. abi ummi nie setia melayan awak, janji awak tak meragam je. sebab ummi dah kata. kalau meragam tak tentu pasal ummi tak nak layan. hewhewhew :p

9 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

IKUT PERANGAI SAPA NIE KUAT SEMBANG MIHAHAHHAA

aDisH.sHidA said...

tak sabar nak jumpa uwais nie..nak borak dengan dia

Nurulizwa Binti Kamaruddin said...

tembammmmm :)

Z@i Z@mR33 said...

Dh pndai dh dia...syokkn lyn depa sembang

Mummy LiYzA ^^, said...

hehee..kjap je ha dah 3bln dah kan~nati dah stahun lg jenuh nk melayan riuh rendah sora dia je dgq 1 umah..

inche hlovate said...

nasib baik jauh..kalo tak kakak setia menemani uwais hihi

Qaseh Wee said...

peramah ni ... kuat bersembang dia yer ...

Kesuma Angsana said...

mesti comel sgt kan !

Lydia Miza said...

Hahaha dgr tu uwais. Meragam x tentu psl ummi mls layan .

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...