Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

09 September 2014

Sushi Abi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


kadang dengki dengan orang laki ni. ada je permainan dorang dengan anak yang diluar kotak pemikiran kita. sebab tu anak lagi suka main dengan abi. pasal ummi bosan gamaknya main benda yang sama je ulang ulang =.=


tengahari ahad tu suami wassap gambo anak. lepas tu ada perkataan "sushi" dah saya balik baru la tau ape benda yang sushi. kata suami. anak bergolek golek lepas bangun tido atas toto yang terbentang. memang pesen budak tu kalau bangun tido mesti nak bergolek sana sini dulu. dah tu abi ambik dua bantal kepit kiri kanan dan lipat toto. jadilah sushi!!! dan angkat 'sushi' tersebut. ala gulung-gulung macam buat sushi tu. gitu la kekdahnya. anak pulak kemain gembira bila jadi sushi tu, gelak mengekek pulak tu =.=


"yayangggg cepat abi nak buat sushi" terus kedek-kedek masuk bilik baring atas toto. bersedia nak jadi sushi lagi sekali. dan gelak mengekek lagi sekali. abi abi bolehkah ummi pun nak jadi sushi sama macam anak ituuuuuuuuuu? :p

11 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

umi jd shushi??

pengsannnn

aryan azra said...

seronok fateh uwais jadi sushi ye.. comey sangat

Z@i Z@mR33 said...

suka no jd sushi

Kakzakie said...

Dah makin cerdik dan tahu bermain macam itulah. Seronok kan kalau dengar anak mengekek happy..

aTieYusof Family said...

ahaha..alo..lo..lo comel btl uwais dijadikan sushi ye.. suka dia main sushi dgn abi... puan Umi jgn jeless ya.. haha

hainom OKje said...

Oo....inilah sushi dia......gomol gomol sedap ni.....hehe...
Mau tak suka kan Fateh, abi jaga sekali sekala.....

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam,
salam perkenalan..
jemput join blog akak juga yer..
harap dapt kongsi ceritera utara :)

aTieYusof Family said...

Salam Kira.. buat apa tu?? Uwais bam-bam sihat tak?? hehe

Fiza Rahman said...

So sweet ☺☺

Yan Ty said...

Alahai cian dia diSUSHIkan oleh abi dia..Ummi takmo jeles2...cari permainan baru untuk Uwais...

cik Anggur said...

mkn sdp ni sushi...

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...