Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

09 January 2012

panggilan Balik Pulau

Assalamualaikum semua

jumaat dan ahad yang sangat penat. tapi Alhamdulilah semuanya dipermudahkan Allah...

sabtu lepas adik kira yg pegi PLKN merengek mintak tolong kira belikan seluar track die yang baru sbb dah koyak katanya. mama papa pulak kata diorang nak datang melawat adik "mama tak leh tido teringatkan adik kamu, papa pun rindu kan die" .. adehhhh kene korban cuti la nampaknya..


Kem Seri Mutiara, Balik Pulau, Penang.. aduhhhhhh 10 kali naek turun panjat bukit tue mau ranap elita kira. ape kan daya bila dengar permintaan mama papa, tekan jela minyak keta sampai ke pintu kem tue.. T_T
kalau pegi lagi sekali nak ambik gambar sekitar kem yang sangat tinggi nie... 




alang-alang dah sampai penang kan.. bawak la mama papa jenjalan sekejap. menikmati angin laut. melepaskan segala penat memanjat. and special thanks to him yg tolong guide jalan, jd gps bergerak untuk kira.. dan terima kasih kat adik yang tolong tunjuk jalan hari jumaat lepas, kem yg kita pegi memula tue salah la dik, kem die jauh lagi... akak pown baru tau semalam.. hihihihihi....

besar harapan semoga apa yang adik kira belajar kat kem akan berkekalan buat selamanya.. amin

4 comments:

Iffah Afeefah said...

wah adek g sne eh

nadzli azlan said...

erk salah ? abistu kem mne pulak ? 0.o

synysterzul said...

mcm kenai~
abu bakar ka????

kiera'sakura said...

Iffah :: a'ah adik akak kt sana,,,

Adik :: kem yg jauh lebih tinggi T_T

synysterzul :: yup btol la tue.. kawan sekolah die ke?

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...