Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

22 May 2013

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Kecintaan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Selamat Ulang Tahun Kelahiran suami tercinta, Nadzri Bin Azlan. mendoakan moga awak diberi kesihatan yang baik berpanjangan, dimurahkan rezeki, mendapat keberkatan dalam setiap helaan nafas yang dipinjam sementara, sentiasa terus berusaha menjadi seorang muslim yang tak berputus asa mengejar cinta Ilahi dan dipermudahkan segala urusan baik di dunia mahupun akhirat.

terima kasih menjadi seorang suami yang baik dan terbaik. sungguh saya sentiasa bersyukur dikurniakan seorang imam sehebat awak. semoga awak jugak terus hebat berusaha mengejar redha dan cintaNya. terima pasangan seadanya. kekurangannya diredhai, kelebihannya disyukuri. insyaAllah semoga kita sentiasa tak lupa pesanan tue. dan insyaAllah saya akan cuba usaha sehabis mungkin untuk menjadi bidadari terbaik awak baik di dunia jugak di akhirat. kalau tersalah mohon tegurlah saya.

dah celebrate in advance kan ritu? hihihi :p dan hadiah? mesti abi nak kata. dapat hadiah dari Ilahi seorang isteri macam ummi dan khalifah yang cerdik dan aktif macam baby pun dah cukup besar buat abi kan? ok ummi tau dah, xyah beli hadiah lain kan? hahahaha :p

terima kasih Allah meminjamkan dia buat saya. mohon jaga dan peliharalah dia. jentiklah hatinya kiranya dia terlupa padaMu. kerana sesungguhnya kami hanyalah hamba yang lemah dan sentiasa lupa. 

9 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

insyaAllah dia akn lebih bahagia dgn bidadari dunia & akhiratnya yg mana senantiasa berada d sisi tika senang mahupn susah....tak lama lagi akn ada penyeri antara kira & roy moga akn lebih bahagia hendaknya...doa akk semoag kalian brdua d panjangkn usia murah rezeki & d beri kesihatan yg baik....n semoga brkekalan hingga ke akhirat masa ~ aminn

:: Mrs.Eady :: said...

selamat harijadi buat kesayangan kamu :)

Kesuma Angsana said...

happy birthday buat sang arjuna di hati yer, moga kekal bahagia selamanyer amin2

Mummy LiYzA ^^, said...

selamat hari lahir nadh~hee..adiah tuh nati bln8 eh baru bley claim..sweet ^_^

Yana Sakura said...

Selamat Hari Lahir Along Nadh :)
Sweet je Kak Kiera..I like..hehe ;)

Fiza Rahman said...

Selamat hari lahir buat suami kamu ☺☺

neesa_jun said...

happy birthday to ur husband kiera...suka baca ur blog!selalu diselubungi bunga2 bahagia gitu! =)

نورعيم said...

happy belated birthday abg nazri! :)

kay_are said...

hepi besday bro! pandai2 je teka ape si husben tu nak cakap.. +__+ memang taktik tak nak beli hadiah r ni..

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...