Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

03 October 2011

Kenapa Kiera'Sakura?

Assalamualaikum semua

Sakura,

Cantik betul kamu ya,

Warnamu menarik perhatianku,

Aku betul kagum tiap kali melihat keindahanmu,

Seindah dan secantik kejadian Allah jadikanmu.



Sakura

Kau mekar dipaginya,

Dan kau kuncup dipetang dan malamnya,

Kecantikan kau yang hanya kau tunjuk buat yang halal melihatmu,

Dan menutup kecantikanmu dikala tiba yang tak sepatutnya melihatmu


petang nie rasa tertarik pulak nak huraikan kenapa kira pilih nama Kiera'Sakura sebagai nama belog


setiap blogger mesti ada sebab kenapa nama tue yang menjadi pilihan

macam kira sendiri
Kiera = singkatan nama kira sendiri SYAKIRA .. saja tambah 'e' tengah tue..



Sakura? 

nak kata sbb kira minat bunga sakura,,
itu bukan faktor utamanya sbb,, kira tak suka bunga!!! 

faktor utama nya sbb mama panggil kira dengan panggilan 'sakura'
kata mama sbb mama suka bunga sakura.
sakura dan syakira kan hampir-hampir jer spelling nye.. hihihi

 dan lepas mama panggil dengan panggilan sakura barulah kira jatuh hati kat bunga sakura... hanya bunga sakura!!



 **Incik Imam kata nak bawak pegi jalan yang ade banyak bunga sakura tue kan? ;)

8 comments:

Yumida said...

cantek bunga sakura tu...klo kt malaysia leh beli yg plastic jer..

JIJI YU said...

kira engko cm sunah le ni

Abu Huzaifah said...

bgus nme tu... hikhik

Ruzzezanie said...

sakura tu cantik dan manis macam ini SYAKIRA jugakk..

** untonglaaaa ada incik imam nk bawak jalan... aku nk join incik imam gakkkkk!!!

kiera'sakura said...

Yumida ::

kt m'sia pn ade pokok sakura..tp versi m'sia la..hihihi

JIJI ::

:)

Abu ::

trima kasih =)

Ruzz ::

xblh!!!! hahha

Sunah Sakura said...

:)

aDisH.sHidA said...

kiera....nanti akak nak bg smthng yang kamu sendiri x perasan aritu...tunggu ye...
ceeeeeeeeeeeeeeh en imam best la depa ada orang nak bawak

kiera'sakura said...

kak sunah ::

;)

kak shida ::

wahhhhhhh yeke? nie yg x sabar nie..hihihi

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...