Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

19 October 2011

Surat untuk korang semua

Assalamualaikum

kehadapan pemandu-pemandu diseluruh malaysia.. 

mohonlah pertimbangan anda supaya tidak berada dilorong kanan sekiranya anda ingin menikmati keindahan alam... ubahlah kenderaan anda ke sebelah kiri jalan agar pemandu yang dibelakang anda tidak membuat dosa dengan memaki anda..

disini juga saya ingin meminta jasa baik anda agar menyalakan lampu signal sebelum memasuki simpang-simpang agar pemandu yang lain tidak terasa seperti mahu melanggar kereta kereta anda dari belakang...

 eh macam mana Thomas boleh tersesat dalam nie

sekiranya anda berada diatas highway, jangan main sedap nk cucuk belakang kenderaan pemandu lain atau menyalakan2 lampu dari jauh sebatu lagi.. kerana selalunya jika anda berada dibelakang kenderaan saya,, hati saya menjadi panas yang akan membuatkan saya mengambil keputusan untuk terus berada dilorong kanan berjimba-jimba memanaskan hati anda sebelum saya menukar lorong saya.. dan mulut saya akan berkata "hambik nak sangat kan"

bagi pemandu motosikal xda banyak permintaan saya terhadap anda, cuma saya minta jasa baik anda jangan menunggang motosikal anda ditengah2 jalan umpama anda sedang membawa sebijik lori!!!! ubahlah ke kiri jalan.. nyawa anda insyaAllah selamat, pemandu lain x langgar anda dari belakang..

sekian dari saya... mohon pertimbangan anda semua dan didahului dengan ucapan terima kasih,,,


**akan saya ingatkan diri saya juga supaya tidak memandu seperti kategori2 di atas....

5 comments:

JIJI YU said...

aku nak wat surat untuk apek tua

rara pinkmafia said...

aah rara pon nk buat surat utk apek or cina2 tua.hehehe.tp kalo kat higway kena hati2 lah sket.bahaya kalau dorg laju sgt,

aDisH.sHidA said...

kiera hahahaha...akak selalu gak bg lampu bila kereta depan dok belah kanan lambat hahahaha

Iffah Afeefah said...

Bhye sbnrnye wt gitu

kiera'sakura said...

JIJI ::

aku sokong jer... kihkihkih

Rara ::

hihihi.. ok2 rara nanti kira beware ye.. ;)

kak Shida ::

klu lmbt xpe la kak,, nie org pn tgh laju kalut dok kelip2 lmpu tue dri dari sebatu lg..

Iffah ::

hihihi ;)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...