Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

28 December 2011

Jom kita kejar dia

Assalamualaikum semua..

Situasi I 

Alya dengan Ika sibuk mengejar Fakhrul. tinggal dia sorang jer budak laki dalam rumah nie, sepupu-sepupu diorang yang laen semua dah balik. ape lagi budak dua orang tue mengusik si Fakhrul nie la.


Alya + Ika : sayang, sayang mari la sayang (sambil kejar Fakhrul)


lastnya Fakhrul lari menyorok belakang maknya. takut kene kejar dengan dua orang budak perempuan nie.. kira dah tak larat nak gelak tengok Alya dengan Ika mengusik Fakhrul. dah nak nangis si Fakhrul tue kene giat.


Kira : jangan la kome ngusik dia lagi, achik cubit sorang satu kalau tak nak benti

baru la budak dua orang tue berenti menggiat, agaknya Fakhrul rasa dah selamat baru dia ke depan sambung main..

Situasi II


Alya masuk bilik sambil nangis. Ika mata pown mcm baru lepas nangis. kira pown tanya la pasal pe diorang nangis.


Ika : Kak Leya tolak Ika.

Alya : adik tolak adik Ika, dia jatuh katil. dia nangis, adik pown nangis sekali.


pulak dah..... pening dengan diorang nie.. ada jer perangai nya. kejap gaduh nangis-nangis. kejap lagi salam dah berlari main balik. sebab dah macam kembar, tak boleh sorang lebih sorang kurang kalau tak nanti ada yang tarik muncung. tapi kalau tak ada diorang sunyi.


yang kiri Ika, yang kanan Alya. sebok diorang pown nak potong kek sama masa kakak sambut aniversary hari tue..

4 comments:

lieynanilaz said...

sian fakhrul kena usik!!.

Iffah Afeefah said...

alalala tmei2

ciK LyndaWawa said...

alololo fakhrul...=]

kiera'sakura said...

Lieyna ::

hihihi,, tue la pasal..

Iffah ::

kdang2 comey kdang2 nakal sgt..

Lynda ::

hihihihi,,, awk xblh bkak belog awk..huhuhu

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...