Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

21 January 2015

Selfie

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


biasa la mak mak ni kan, memang suka ambik gambar anak. sampai anak tu sendiri kadang rimas ummi dia selalu sangat ambik gambar dia =.= tapi Fateh Uwais sekarang dah tak suka orang ambik gambar dia, kalau nak bergambar jugak kena selfie. kena dia nampak muka dia sendiri dalam kamera depan. amboiiii kemain sangat ye awak ni yayang grrrrrr

makanya kalau jumpa dia, agak-agak nak merasa ribakan dia atau tangkap gambar dia. sila lah 'on kan mode selfie' itu ye. mihmihmih :p kalau tidak boleh tengok aje la dia berlari ke sana sini, main. dia memang tak suka orang dukung-dukung dia. tapi suka suruh ummi yang dukung brrrrpppp sebab tu ummi kuruih hewhewhew :p

pagi tadi pun sama, kita nak tangkap gambar dia, dia pulak lari datang dekat kita. sudahnya henpon tu dapat kat tangan dia. saya pun biar jela, asalkan tak nanges dan tak kacau ummi nak bersiap pun dah okey. kalau tidak lambat lagi la ummi sampai opis tskkkkkk


tergelak sensorang ummi tengok henpon kat opis tadi. siap lubang hidung pun ada dalam tu kahkahkah. habis hati le gamaknya tu dapat tengok muka sendiri 'live' dalam henpon tu mihmihmih. dia memang pesen suka tengok muka sendiri. kalau video pun lagi suka tengok video diri sendiri atau abang sepupu dia dari upin ipin atau animasi puteri tu. aah anak bujang sorang ni gemo tengok cerita puteri tu. upin ipin atau boboi boy tak layan sangat. hurmmmmm main masak-masak pun pandaiiiii. hurmmmmmm

10 comments:

QasehnyaRania said...

hurrmmmm..
fateh fateh..

idzwa kamaruddin said...

hehehehe..super comelll tau fateh uwais niii..heheh..

juicy X said...

MEMANG LAAA BILA MAKIN BESAQ MAKIN SUSAH NAK AMEK GAMBAQ DEPA WUUUUUUU

eima said...

jgn risau la ... ala anak sy pun pun gitu suka sgt ngans et masak2 tu ... tp besar ok je main lego plak ...

adored umi die tu ..kan selalu nengok umi die memasak .... ank mak kan

ewanthology said...

kecik kecik dah pandai selfie yee... dah boleh buatkan instagram untuk fateh ni :-)

VitaminSuci said...

Wahh bijak! Kecik2 uwais dah pandai selfie! Anak moden.

Z@i Z@mR33 said...

pndainya dia selpiaq

Kesuma Angsana said...

bukan main lagi dier yer

ummi aqilah (LM) said...

Kemain!!! Hahaha..

Pasni kena transfer selalu lah ke lappy. Kejap je penuh memori hp ummi dia

cik Anggur said...

amboi amboi amboi...uwaisssssssss kemain lg erk selfie !!! meh nk selfie sesama

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...