Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

29 April 2013

Nurul Iman #Langgar Lari

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

ahad semalam pepagi lagi dah keluar pagar rumah nak menuju ke klinik kesihatan simpang kuala, kedah bersama suami. wahhh berbunga-bunga hati suami yang teman pegi klinik :p tapi baru je keluar pintu suami dah buat terkejut. "yang kenapa dengan nurul iman(kereta) kita nie?" saya yang dah terkejut tue terus la datang dekat dia. aduhhhhh remuknya hati tengok Nurul Iman saya cedera.


terus terkedu tatau nak cakap ape. suami dok cakap itu ini pun saya diam je. sepanjang drive saya diam je layan perasaan sendiri. biar je suami rehat kat sebelah. rasa nak menitik air mata huuuu. dah tue suami pujuk kata nanti dia nak betul kan kelukaan Nurul Iman kesayangan nie. huuu terima kasih laling sebab sudi nak pujuk hati ummi. walaupun tau hati dia pun sakit tengok kecederaan nie.

al kisahnya sabtu malam tue ktorang pegi tengok tournament badminton anjuran ofis suami. parking keta elok dah tempat terang. siap jauh dari kereta-kereta yang lain lagi sebab konon nanti senang kami nak gerak awal sebab nak pegi pun sekejap je. tapi tak sangka dalam dok kita berhati-hati tue terkena jugak musibah. hurmmm. cerita MGTT besok-besok la pulak cerita. takde mood dah

13 comments:

inche hlovate said...

Tak bertanggungjawab betul spe yg langgr ni la gggrrr!! sabr ye kak

aDisH.sHidA said...

alahai sapa la punya keja yang tak bertanggungjawab tu ye..sabar ye kira

MR & MRS MAKMUM said...

UJIAN ALLAH...sabar erk....

seharum kasturi said...

assalamualaikum ... sabar lah yer ... byk gak rm terbang nak ketuk tuh ...

Z@i Z@mR33 said...

klau k.zai pon geram ja rs...kita jg elok2 org suka2 langgar...wuuuu

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah akan ada rezeki lain nanti ye..

cimöt said...

ade hikmah di sebaliknya tu.. sabarlah ye..

aku HaniAsyira said...

sian nurul iman!!!

Lydia Miza said...

Dah dua tiga kali gak kami kena kes gini. Mmg x boleh nk pujuk hati selagi x elok semula bernanah je hati

hainom OKje said...

nak buat camnekan Kiera dah nak kena...tak pe le kirannya tu sikit je...

Kesuma Angsana said...

siapalah punya angkara ni yer.. doakan saje !

kay_are said...

tu r pasal. kadang2 dah sehabis hati2 dah tapi ade jugak yang tak reti hati2 dan susahkan kite balik kan.. sabar je r..

نورعيم said...

aloh, kejamnya yg langgar ni. tak tanggungjawab langsung.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...