Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

26 August 2014

Terbalik Pulak Lah!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


Alhamdulilah sejak dah reti turun katil sendiri satu masa dulu, Fateh Uwais dah reti naik dan turun sendiri segala motor dengan kereta dia. tapi tetap kena ada pengawasan lah, dah budak kecik main kan dia mana tau bahaya ke apa ke. MIL pun terkejut bila tengok dia turun sendiri dari motor, memang takde orang ajar dia. mungkin dia masih ingat yang ummi kata kalau nak TURUN, turunkan kaki dulu. Alhamdulilah anak ummi bijak (biarlah nak puji anak sendiri punnnn :p)


tapi nya sejak dah reti berjalan, berubah pulak peelnya. kalau sebelum ni elok naik ikut depan. sekarang kalau nak naik kereta motor mesti pusing duduk kat bontot macam kat gambar atas. entah ape pulak la yang ada dalam kepala dia tu. yang pasti mesti ada sesuatu yang berlegar kat fikiran dia sampai boleh main macam tu =.=


bila dah duduk dekat belakang nak turun udah tak reti pulakkkk =.= mesti tertonggeng bila nak turun. kalau kereta baby walk dia ni la. sebab tempat duduk tu akan ternaik bila dia tekan dekat warna hijau tu. ummi sajeeeee biar. biar dia belajar sendiri sambil kita tunjukkan lah. moga-moga anak ummi dibukakan pintu hati untuk terussss belajar dan celik mata hati terima setiap pelajaran dan pengalaman amin amin.

7 comments:

cik Anggur said...

mcm mcm la kecik nie...ada je akal dia kan....amboiiii

idzwa kamaruddin said...

Semangat nyer kamu fateh uwais! Gerammmm aunty la!

aTieYusof Family said...

Bijaknya si comel bam-bam ni..hehe.. tapi apapun Kira kena juga tengok2 kan..

Fiza Rahman said...

Bijak...bijak ☺

Umi Nazrah said...

salam singgah. takpe salah kedudukan, eksperimen ja dia buat tu ^_^

Z@i Z@mR33 said...

Klau Aqil dia tbalikkn keta dia dok pusing tayar keta.tu la keja dia lani

hainom OKje said...

haha...dah namanya budak Kiera...ada aje akal dia nak buat perkara baru....

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...