Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

05 August 2014

Selamat Hari Raya!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

choiiiii lama gila engkau cuti ye kira oiiii!!! hewhewhew. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin pada semua. open house tahun ni kaya dengan bihun/soto sup. Alhamdulilah rezeki mencurah-curah. ada yang nak jemput kami bertiga ke rumah? :D


Alhamdulilah tahun ni giliran beraya dikampung saya. kakak-kakak yang dah berkeluarga pun giliran diorang ke rumah mama papa. boleh la kumpul adik beradik reramai. malam raya dah plan nak solat jemaah, baca yassin dengan takbir sesiap. tapi takbir nya tak jadi pasal tak dengar pengumuman raya esoknya =.= makin besar, makin meriah keluarga kami. cucu mama papa pun cukup lengkap ada 5 orang semuanya. riuh dengan suara diorang aje la. 


haaaa yang ini gambar sebalik tabir sebelum betul-betul punya gambar raya keluar. macam-macam karenah. macam-macam perangai sorang-sorang. budak kecik dua orang tula yang banyak cerita. si abang Danial dengan si adik Uwais. orang tu nangis orang ni diam. kejap lagi tukar pulak yang tu nangis. adoiiiii lah anak.


besar-besar dah anak ummi ni. balik kampung Uwais ramai kakak abang. dengan kakak tak berapa nak main sangat. pantang nampak abang-abang lalu depan mata mesti mengekor. mentang dah dapat kaki boleh laju siki. abang berlari dia pun sibuk nak berlari sama. abang terguling tido pengsan, tapi dia tak nak tido-tido sibuk nak sambung main =.=


memasing dah ada keluarga kecik sendiri tapi memasing jugak masih manja dengan mama papa. cinta hati sampai syurga sana. insyaAllah amin amin. bila reramai macam ni sonok konvoi raya ziarah rumah sedara mara. alhamdulilah. tahun depan tunggu adik kecik balik boleh konvoi lagi ek. jangan tinggalkan daku tauuuu. hikhikhik :p

16 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

Amboi budak kecik tu kemain eyh.. Mentang2 dh dpt kaki

idzwa kamaruddin said...

seronok nyer :) nampak meriah sgt!

idzwa kamaruddin said...

seronok nyer :) nampak meriah sgt!

Yan Ty said...

Wah team orange..

Selamat Hari Raya , Kira & famiily.

Z@i Z@mR33 said...

Selamat hari raya...

sonok ada gmbr raya.thn ni meskin gmbo

CikSiti said...

selamat hari raya kiera

ewanthology said...

selamat hari raya

ummi aqilah (LM) said...

Selamat hari raya adik.. Maaf zahir batin. Lawa warna baju

Azwar Syuhada said...

Selamat Hari Raya :)

cik Anggur said...

selamat hari raya kira & keluaraga...mintak maaf klo ada salah perbuatan prcakapan apa2 je lah sepanjang kita kenal.... :( iskk nk nanges plak rasa

hainom OKje said...

Mama dan papa kieralah yg seronokkan dapat tengok anak berkumpul...
Adik lelaki 2 orang tu aje yg belum berkahwen yeh Kiera

Fiza Rahman said...

Meriahnya.

Selamat hari raya & maaf zahir batin sis ☺

QasehnyaRania said...

kira 5 beradik ye.
ada dua kakak.dua abg erk? kira bongsu ye.
meriah.. bila semua berkumpul kan

Mummy LiYzA ^^, said...

Selamat hari raya~
huhuuu,jeles la byk gambaq raya..nak jugekkkkk

inche hlovate said...

wahhh meriah kak :)

aTieYusof Family said...

wah..meriah jugak raya Kira..ramai Family.. apapun, Selamat Hari Raya, maaf zahir batin ya Kira.. :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...