Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

12 February 2015

Adoiiiii Shakit Shakit

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Fateh Uwais memang cukup suka main kejar-kejar pastu kita sorok dan sergah dia. lintang pukang berlari selamatkan diri sambil terjerit-jerit. hihihihi. selalu dengan abi la dia main gitu. paling tak menahan boleh pegi cari abi bawah sofa. ingat abi dia muat ke menyorok bawah sofa tu =.=

dan semalam bila ummi ajak main aci ligan kemain banyak pulak drama dia. elok tiga round lari aci ligan. dia berhenti mintak susu "nak susu, nak susu, letihhhh" ewahhhh kalau dengan abi takde pulak mintak nyawa gitu. 

sambung balik aci ligan, dia naik atas katil. agaknya dia rasa nak kalah dah kot. terus buat-buat lembik lutut, buat-buat jatuh tersembam muka "adoiiii shakit shakit" sambil tunjuk kaki dia. pastu terus mintak nak susu. hurmmm musykil betoi ummi ni haaaa. apsal dengan abi takde pulak pernah ummi tengok buat drama cenggini. kalau dengan ummi kemain banyak drama dia. 



minggu ni memang banyak betoi drama dia. tetiap pagi sebelum pegi kerja mesti banyak je akal dia nak buat lambat. nak itu nak ini. memula mintak nak bawak mainan, semalam nutella & go, arini ulat dia pulak. haishhhh memacam peel. sampai rumah mak duk panggil mak mak tapi tak nak lepaskan ummi. nak kena ummi letak dia dekat dalam rumah baru nak turun. haishhhh anak anak. besar dah awak ye. 

13 comments:

idzwa kamaruddin said...

COMEL LA AWAK NI FATEH UWAIS ;)

Z@i Z@mR33 said...

cerdik...pnjg akal sungguh

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam kiera,
he3
memang bebudak ni
asai nak kalah mula cari helah kan3
he3

CikSiti said...

macam-macam peel yer sama macam Haris..ada je kan..oo uwais penat pandai minta susu ye haha kelakar..mmg budak2 sekejap je dah bear kan.

ejulz said...

comel.. :)

ejulz said...

Jemput singgah "Pemergian Tok Guru Nik Aziz diberi penghormatan di seluruh dunia"

"Ketawa bersama, menangis bersama.."


Like page "Ejulz Blogshop" jika sudi.. Terima kasih

Hafizin Jamil said...

Dia nak adik la pula tu. Dah besar dah. hehhe

neesa_jun said...

seronok layan karenah anak ni kan??memang pelepas stress...dlm geram2 layan larenah tu hati tiba2 jadi rindu pd anak sbb memikirkan dia akan membesar

neesa_jun said...

seronok kn layan karenah anak ni??hilang stress..kadang2 hati jadi rindu wlupun dia ada dpn mata sebab memikirkan dia akan semakin membesar...

ewanthology said...

dah boleh bagi adik tu..ehhh

aryan azra said...

adoiii...mesti comel bila fateh uwais ni buat drama..adoii shakitt..shakitt kelakar sangat nih

cik Anggur said...

pndai belakon aihhhhh

QasehnyaRania said...

alolo manja ye.
comel.je buat lentok gitu :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...