Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

26 February 2015

Padah Balik Kampung Lama

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

cuti CNY yang lepas 5 hari kami balik ipoh. memang kalau cuti lama destinasi adalah kampung ummi dekat ipoh nun. kampung abi dua minggu sekali memang balik. yela dekat tetttt aje kan kalau nak balik tiap minggu pun boleh lagi. hewhewhew


lima hari hehari celik je mata bangun tido abang long dia ulit dia. main dengan dia. dukung bawak ke sana ke sini. pegi cameron pulak bertambah lagi abang kakak sepupu yang melayan dia main. kemain seronok main. ummi ni memang dia cari bila nak susu aje la. tapi walau ape pun tetap abi dia tak boleh tinggal. kembar siam la katakan huhhhhh



balik je rumah hari pertama menangis merap langsung ummi tak boleh nak buat ape. ummi suspek dia runsing sesema kat hidung tu. besoknya check dengan mak mengasuh. mak kata elok je kat rumah mak. takde pun buat perangai. hurmmm musykil ni. balik rumah hari kedua punnnn sama. menangis merap macam ape je lagi. ummi solat pun dia nanges kat sebelah hadoiiiiii



dah tatau ape nak buat, ummi bukak video abang danial dia. Diam!!! tutup dia nanges sebut abammm abammm. laaaaa ini kes sunyi la ni. hari-hari ada kawan nak main, bila balik sini tinggal sorang terus tak boleh duduk. adoyaiiiii anak oiiiii. takkan nak import abang long awak tu datang sini kot. huuuuu. anak ummi dah besar, dah reti rindu dekat abang-abang sepupu. tapi nak buat macam mana kita bukan boleh balik kampung tetiap hari tetiap minggu. tara nak biasa balik ummi lah yang pecah kepala nak melayan bosan duduk sorang dia tu huuuuu. jangan kata suruh bagi dia adik ye. cubit sorang sikit nanti haaaaa.

8 comments:

juicy X said...

sama mcm umar weh...dok rindu kat sepupu2 dia...sedih betol...

cik Anggur said...

sabar ye ummi..layan kerenah ank besar pahalanya ~

eima said...

Alololo...nk bg kawan le nenanti ...hehehe

Z@i Z@mR33 said...

br nk kata suruh bg adik...br la ada kawan...hihihi

QasehnyaRania said...

umi, apa salahnya.

hihhihi

pndai dah uwais :)

aryan azra said...

baru nak cakap bagi adik..dah nak kena cubit pulak hahaha... itu la fateh uwais seronok dok main dengan abg2 sepupu tu yg nangis tu,dok teringat la tu..sian fateh uwais

hainom OKje said...

Yelah tu .....Fateh dah pandai rindu ye...
Nak berkawan....Sukalah umi tu kena beranak ni....hihi

aizamia3 said...

wah.. dia ada ramai sepupu lelakilah.. ;)
dah pandai rindu2an.. hehehe..

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...