Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

16 December 2012

Jom Join Contest : Fotografi - Ceriakan Hidupmu!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



tengok kak Shida dengan kak Sunah join contest cikgu Areef tue saya pun macam eh nak join jugak lah. hihihi. sesape yang berminat boleh klik sini untuk maklumat lanjut.


ini gambar masa saya dan suami potosut bulan lepas. ekceli ini gambar candid. masa nie suami menyakat apa ntah. suami saya memang rajin menyakat dan akhirnya bila saya geram maka saya picit-picit muka dia jadi begitu. sekian~~~~~~ :D

kepada awak semua sila join sebelum pukul sebelas malam ini. 

pssttt awak semua : entry terbaru ada kat bawah sila baca *dengan nada paksa* :p

13 comments:

CikguAreefNaim said...

salam,

tq sudi join... good luck :)

cheryna zamrinor said...

comelnya!!! semoga menang nanti dik...insyaAllah:)

p/s: sorry...sangat2 bz sekarang sampai banyak yang tak dilawat. Terima kasih tau sebab ingatkan kak sha lagi:)

Jna marcello said...

wahhhhhhhhhhhhhhh pix candid dyeeee COMEL!!!!!
nak jugak main picit2 cam gituuu
kieraaa All the besttt okay!

OKje said...

Jarang tengok Kiera join segmen!....

Anonymous said...

gd luck yer

cimöt said...

wahhh sweet nya u kak! i like!

congrats n gudlak!

kay_are said...

ko leh pilih nak komen mane satu =P

1. good luck untuk ga ni ye

2. waah... sweet kemain gambar tu

tupperware_merah said...

laki bini kuat membuli. sesuai sangat la korang! :)

Unknown said...

pitam kak pitam haha

Unknown said...

gud luck sakura

نورعيم said...

untung la org ade suami blh picit2. kehkeh ;p

aku HaniAsyira said...

cute je tgk

Syamimi Saad said...

sooooo sweet la.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...