Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

14 October 2014

Anak Ketiak Abi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera


ewahhhhh kemain duofie tak hajak ummi ye!!!!! :p dalam minggu lepas tak lena tido malam anak bujang sorang tu. merengek menangis merap. mungkin panas, berpeluh kepala dia. saya pun tukar kedudukan kami. pun sama merengek jugak. aduhhhhhhh takpe sabar ummi, jumaat abi dah balik.

tido malam hari jumaat pun sama jugak. merengek menangis kerap. sampai la saat saya nak terkucil sangat tinggalkan aje dia menangis bersama abi. masuk bilik balik tengok sunyi sepi. dan dia dalam pelukan abi tengah sedap tido lena. aikkkkkk???? kata abi mulanya bawak naik atas badan, menangis jugak. akhirnya peluk macam mana selalu abi peluk ummi, tepuk-tepuk dan lena atas lengan abi. dan lena sampai ke pagi!!!! oiiiiiii dah ada budak nak mencantas ummi nampaknya ni!!!! :p


balik je abi jumaat tu berkepit lah dengan abi, jeling ummi sebelah mata jeeeeee. nak susu pun kena ada abi dekat sebelah dia. nampak je kelibat abi bergerak dia pun bergerak sama =.= makan dekat kedai pun. dengan saya kemain tak mau diam, bebai ape benda ntah. elok je abi ambik. dukung bawak ke depan, letak dalam kerusi makan baby balik kemain elok boleh duduk makan sekali grrrrrrrrrrrr

hurmmmm nanti kalau cari abi tengah malam lagi, ummi sental je baju abi yang berbau lagi tu kat hidung. kot boleh lena sampai ke pagi lagi :p

9 comments:

idzwa kamaruddin said...

manja sgt niii >_<

aTieYusof Family said...

hhaha..ini kes nak kena berebut Abi ni memalam.. haha..sabor je lah Kira, dah dia nak manja lebih dgn ABi.. jgn jeless... haha

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam ummi uwais,
Fayyadh akak pun sama
kalo ngan ayah dia ooohoiiiiiiiii
daring gilos
abehla ibu tak dapek nak romantika he3

QasehnyaRania said...

hihi.macam macam kan anak ni bila dh pandai..
fateh main acah acah dgn ummi lettew. :)

aryan azra said...

pandai dia ye..manja sangat dgn abi tu, sama je adelya nia,pantang papa bergerak tengah menyusu pun dia sanggup bangun pergi kat papa, tinggal mama sorg2 hehehe

Z@i Z@mR33 said...

haha...sebijik Aqil :p

mcm2 perangai bl abah xda.bl ada elok ja dia

Gee Lion said...

alah dia nak bermanja2 dgn abi dia apa salahnya.. hehehe.. jeles ler tu uminyer tu.. budak2 mmg mcm tu, bukan selalu kan dpt jumpa abi? bagilah can.. ^^

hainom OKje said...

Tau dah nak manja ngan abi yer uwais hihi....Umi ambik turn kalau Uwais dah tido yer Umi hehe

Kesuma Angsana said...

hehehe.. ummi jeles ler tuh !

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...