Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

24 December 2014

Tido Uwais

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

sejak dua menjak ni kemain lasak budak kecik sorang tu tido adoyaiiiii. kalau sebelum ni lasak dia cuma takat tido melintang katil. atau kaki tangan atas ummi abi. tapi sekarang lain pulak haaa peel dia ni. silap hari bulan ummi beli katil lain pulak kat dia nanti ni. mihmihmihmih. ok gurau je abi. takut tengok abi jeling :p


kalau dua tiga minggu lepas pesen tido bawak diri. mesti pusing badan ngadap tilam tepi katil ni. dah berapa kali kerja nak berlaga dengan dinding je. kesian. lastnya ummi mintak abi angkat tilam spare letak tepi dinding. settle masalah. 

tapinya sejak malam kemarin. tido kemain jadi tersangatlah lasak. dah la ummi tersilap makan ape tatau. muntah cery bery semua makanan dan tenaga yang ada. tengah sedap boleh tido lena tetiba rasa ada benda berat atas pinggang (tido mengiring) nak pusing badan susah dan rasa berattttttt sangat. rupanya budak kenit sorang tu elokkkkk landing atas pinggang ummi. pftttttt bertuah betoi haaaaa.

semalam lagi sekali. tengah tido rasa susahhhh sangat nak bernafas. adoyaiii dah kenapa pulak ni. mata nak bukak rasa sayang sebab mengantuk yang amat, tapi dada sempit rasa nak bernafas. sekali tengok rupanya dia boleh tido sedap atas perot ummi. hoiiiiiiiii melebih betoi kannn. grrrrrr

cuba bayangkan bila budak berat dah 11 kilo kot sedap landing atas kita. boleh bayang tak macam mana ummi punya sesak nafas nak tahan? T_T sabo aje la. tengah dia kecik la boleh tido dengan kita kan? nanti dah makin besar ntah2 nak ke tak lagi tido peluk kita. tido celah ketiak kita. hurmmm

10 comments:

cik Anggur said...

bUSSAINA PN TIDO DH MCM2 PESYEN DH ~ APATAH LAGI ABG UWAIS YG DH BESAR

juicy X said...

Umar pn skrg tido mcm tu.kejap2 hempuk dada,pinggang,perut...senak wehhh! kmi mmg tido atas tilam ja sbb umar penah jatuh katil.tido tilam pn hari2 jatuh tilam :p

aizamia3 said...

oh.. akak pernah kena.. perghhh.. memang terasa berat dia.. hehehe.. masa tu kat rumah MIL.. apasallah berat je rasa badan ni. Sekali bukak mata dia sedap elok baring atas badan kita.. tak jatuh pulak tu..

Z@i Z@mR33 said...

Aqil pon tido buas...ikut perangai sapa xtau.

penah jatuh tilam sbb buas sgt pdhl tdo kt tgh2.naseb la tilam 2 tingkat ja.x tinggi sgt.klau katil?tu sbb mama dia x bg abah psg katil lg

Yan Ty said...

Alahai comei betul la Uwais ni. Macam fesyen tido nya. Xpe la ye Ummi..nanti dah xmerasa tido dgn Uwais..bagi chance.

CikSiti said...

way to go uwais!
takpala kira..enjoy the moment=)

hainom OKje said...

Okje dapat bayangkan tu....mmg confirm sesak napas....almaklumlah umi kan comey lotey jer hihi

QasehnyaRania said...

tgh bayangkan
mesti sweet kan.bila tgk pon x jadi nk marah.betul tak ?

a’aaa. ulam cabai tu ada sambal belacan dgn ulam ulaman la

aryan azra said...

lasak tido dia ye..sampai naik atas ummi tu..hahaha sian ummi dah la kecik molek je orangnya

QasehnyaRania said...

kira, tahu x pa..
skrg dh dpt lampu hijau itu yg srnok..
kalau dlu ada je alasan bla nak pergi

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...