Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

02 December 2014

Kereta Menara Alor Setar

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

sabtu sebelum abi apply cuti mengasuh aritu ada la bawak Fateh Uwais ke Menara Alor Setar, pasal situ ada playground, tapi tak sesuai pulak untuk Fateh Uwais main. playground yang agak tinggi untuk usia dia, dan terlalu ramai kanak-kanak dah besar dekat situ. takpe nanti kita beli playground kita sendiri ye, terus abi jeling ummi. kahkahkah :p

selain playground, ada jugak belon besar yang boleh bebudak main dekat dalam tu, tatau apa nama dia. selalu tv3 duk buat aktiviti dalam benda alah tu. tapi tak sesuai jugak untuk Fateh Uwais main dalam tu. 


ape je yang sesuai? ni haaa kereta kontrol. RM5 untuk 20 minit. kemain seronok lagi dia dapat main kereta, ronda pusing taman situ. tapi memang cukup 20 minit jela lepas tu dia sendiri keluar dari tali pinggang yang ada tu, nak naik kereta lain pulak, bosan letewwww =.= yang boleh abi approve main sebab abi boleh kontrol sendiri kereta tu ke mana nya. jadi la, janji anak seronok.

yang lagi best abi kata nanti boleh beli dekat Fateh Uwais. yeayyyy tunggu abi dapat angpow CNY kita gesek-gesek bawah ketiak abi ye?? mihmihmih :p ada sesape tau kereta jenis ni yang berkualiti dan harga berpatutan area penang, kedah? boleh la kami pergi survey2. dah jumpa kedai area Alor Setar. buy 1 free 1 katanya. yang best free nya barang yang berpatutan area barang yang kita beli tu jugak. tapi yang kurang best harga pun BERPATUTAN sangat. hewhewhew. 

9 comments:

Izwa Kamaruddin said...

heheheeh...nak tumpang!!

ewanthology said...

baby aina ada kereta mcm ni kat rumah... tapi dia berani naik dan main2 stering dan dgr lagu je... bila digerakkan kereta terus nangis...takut.

juicy X said...

Hari tu masa nak beli beskal,soh umar pilih nak beskal mana....sekali dia pi tunjuk keta mcm ni la.tp jenis mercedes kauuu. hrga rm800. kemainnn nak kena kutey sgt

Siti Sharini said...

salam kira..
amboi seronoklah uwais yer umi dia nak belikan kereta..

terima kasih sbb selalu visit blog saya kira=)

Siti Sharini said...

salam kira..
amboi seronoklah uwais yer umi dia nak belikan kereta..

terima kasih sbb selalu visit blog saya kira=)

Zai Zamree said...

ada kedai mainan area Lunas tp xtau nama...ok gak tp hrga pon ok gak la

aizamia3 said...

acik nak tumpang boleh uwais.. ;)

cik Anggur said...

pin pinnnnnnnnnnn

QasehnyaRania said...

seronok la pulak nengok fateh kat dalam tu.x sabar tunggu baby ciksu main ni. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...