Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 November 2015

Perkembangan Trigger Finger Fateh Uwais : 8.11.15

Assalamualaikum dan Salam Sejaterah




since Kak Iryanty dan Ummi Rania tanya perkembangan jari Fateh Uwais. alhamdulilah dah tiga kali dia buat fisio dengan dokte HSB. kalau minggu lepas dokte suruh dia exercise dengan bola-bola kecik yang dorang sediakan selain urut tangan dia pakai mesin yang ada dekat hosp tu setiap minggu.

minggu baru ni aritu dokte bagi main plasticine. dan dokte tekan sikit jari dia tu. boleh lurus. bila dokte lepas jadi bengkok keras balik huuu. dan ikut maklumat dokte kami boleh beri tekanan dengan tekan jari tu supaya lurus selalu. dan semalam ummi tengok urat dekat jari dia dah mula timbul. tak macam jari yang sebelah lagi. huhuhu. nanti minggu depan nak pesan dekat abi dia tanyakan dokte.

saya tak ikut ke hospital setiap minggu. tak mampu badan. lagi pun risau selalu keluar tinggalkan ofis. takut ada yang tak memahami. dan mujur abi nya rela dan boleh bawakkan anak setiap minggu buat fisio. kalau tidak berhuhuhu la kami. 

tengok perkembangan jari Fateh Uwais. alhamdulilah nampak makin positif. dan tak bengkok rapat macam sebelum ni. moga-moga usaha Fisio ni makin membuahkan hasil hendakNya amin amin. 

appoitment seterusnya sedang berlangsung sekarang. tunggu abi cerita karang ape pulak yang jadi hari ni. 


post signature

14 comments:

❤Kamsiah❤ said...

salam
semoga sicomel akan sembuh sepenuhnya nanti..insya allah..

idzwa kamaruddin said...

semoga cepat sembuh...dan dipermudahkan semua nyer..

aryan azra said...

inshaAllah...moga diberi kesembuhan buat fateh uwais

QasehnyaRania said...

semoga dipermudahkan hendaknya.. aamiin
fateh uwais kuat..

ppsstt:kira, tnya pinggan kek yg tranparent warna putih tu erk. kalau yg tu ciksu beli dkt tesco. cer kira tgk dkt tesco, kalau tak da bgtau ciksu. kot2 kiera berminat, boleh ciksu belikan. td ciksu p tesco, jual harga promosi, 30 puluh lebih je. padahal beli last year 70 lebih..

iryanty ahamad said...

alhamdulillah..moga semakin pulih nanti..amin..amin..amin

Murni Alysa said...

Semoga cepat2 pulih ya sayang..Aamiiin!

LM said...

Moga cpt smbh uwais syg

aRz MoHa said...

semoga jari fatih semakin baik dari hari ke hari...sabar ujian ini mendekatkan kita dengan Pencipta

Shahida Dzulkafli said...

Moga diberi kesembuhan buat fateh Uwais...
Aminn.. amiinn..

hainom OKje said...

Alhamdulilah......insyaallah boleh normal tu

Cik Ash said...

Semoga cepat pulih anak permata ummi kiera dan abi ni

Mummydearie said...

Kenapa dengan jari jemari Fateh, Kiera? Ada masalah ke sampai kena pergi fisioterapi? Apa-apa pun masalah yang timbul semoga Fateh sembuhlah secepat mungkin ya.

Siti Yang Menaip said...

semoga Uwais cepat2 sembuh =D

Amanina Mads said...

semoga cepat sembuh uwais.. boleh main bola kt jump street. hehehe
aminn

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...