Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 December 2015

Surah-surah amalan ketika hamil

Assalamualaikum dan Salamm Sejahtera


kata ustazah nak melahirkan anak yang hebat kena mula dari ibu bapa yang hebat. antaranya masa mengandung amalkan surah-surah yang berkaitan. baca Quran. cakap yang baik-baik. fikir yang baik-baik dan amalkan pemakanan yang baikkkkk

saya ni bukan la baik sangat punnn tapi sebab tau diri tu tak baik mana seboleh mungkin didik anak jadi orang baik2 huuu moga Allah perkenankan. amalkan surah kat atas ni. lagi satu time kerja kat ofis ke dekat rumah ke pasang la surah-surah dari al quran. dengarkan anak dengan bacaan ayat suci al quran dari dalam kandungan lagi.

dunia sekarang dah tak lama, dah akhir zaman pun kita. moga nanti doa anak-anak soleh solehah hafiz hafizah ni mampu menyelamatkan kita dari api neraka. amin. korang ada lagi tips nak didik anak soleh? marilah kita kongsi bersama2 ;)


post signature

15 comments:

idzwa kamaruddin said...

ALHAMDULILLAH...dah boleh ucap tahniah ke nie? ;)

QasehnyaRania said...

nice sharing
betul tu kira

iryanty ahamad said...

tq perkongsian..

Siti Yang Menaip said...

CT share ya kak.. amalan untuk ibu2 mengandung =)

Shahida Dzulkafli said...

perkongsian yang menarik.. Sha pun selalu amalkan masa mengandung my gegurl...

Kakak Cantik said...

insyaAllah ada rezeki kawin n pregnant blh sya amalkan :)

aryan azra said...

inshaAllah...moga2 kita dapat didik anak2 kita dengan baik, kenal Allah, kenal agama

zai zamree said...

nice sharing

Ardilla Noorezan said...

Good sharing Kak Kiera!

Pha Is said...

nice share..

Nurhuda Ismail said...

nice sharing ;)

Amanina Mads said...

tq atas perkongsian ini.. dh kawen boleh amalkan kira

el said...

alamakk kenapa terbaca yg ni..adakah adakah adakahhh huwaaa

Cik Ash said...

nice sharing kiera

cik Anggur said...

rindu nk prgy la pulakkkk

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...