Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

07 December 2015

Terima Kasih Blogger Iryanty Ahmad

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



minggu bila tak ingat dapat wassap dari Blogger Kak Yan. katanya nak mintak alamat sebagai tanda ingatan dan terima kasih sebab kita selalu singgah blog dia. terus terharuuuuu. tak sangka ada jugak yang ingat nak bagi kita pape.



dan semalam terima dah parcel ni haaaa atas meja. terus bukak sampul dengan gelojoh sebab memang dah tak ingat dah kak yan ada kata nak hantar hadiah. sekali bukak tengok nama kat belakang. wahhhhh terima kasih kak yan. terima kasih atas tanda ingatan untuk kira. cantikkkk sangat. suka!!! boleh ganti letak dekat cermin pandang belakang kereta kami. Uwais dah pecahkan yang lama dulu.

Kak Yan selalu kongsi kata-kata nasihat. dan adakalanya memang tersedar dari lamunan sendiri bila terbaca nasihat yang kak yan kongsi kan tu. terima kasih lagi sekali Kak Yan 


post signature

14 comments:

idzwa kamaruddin said...

wahhhh seronok nyer!

el said...

wahhhhhh jelesss
cantikk

tiga lalat said...

untungla dpt hadiah dari rakan blogger., ;p

Cik Ash said...

Tahniah kiera comel sangat tu

aryan azra said...

bestkan,,,akak pun dapat

hainom OKje said...

Yelah okje ada nampak jugak beberapa blogger yg dapat benda tu ....
Murah rezeki tu namanya Kiera

Dunia Zumal said...

Tahniah yer Kira, comel hadiahnya ^-^

iryanty ahamad said...

alhamdulillah...arap kira suka :-))

cikpinz said...

Tahniah

Siti Yang Menaip said...

murah rezeki Kak Yan..

Shahida Dzulkafli said...

Alhamdulillah...

zai zamree said...

tahniah...bestnya dpt hadiah

Nurhuda Ismail said...

untunglah . huhu

Amanina Mads said...

alhamdulillah.. boleh bawa kemana saja

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...