Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

16 February 2012

Dear Diary :: Marah

Assalamualaikum

dah kenapa dengan aku nie pun tatau la.. salah sikit nak marah, salah sikit nak mengamuk.. marah marah dan marah.. Astghafirullah halazim.. marah bisikan syaitan.. ujian yang diberikan Allah swt nak tengok tahap kesabaran hambaNya.
semoga kesabaran yang dimiliki sebelum nie kembali kepada diri. Amin. ampuni hambaMu ini Ya Allah kerana gagal mengawal emosi. T_T

kepada pakcik imam, maaf saya tak dapat kawal amarah saya sejak dua tiga hari nie, saya gagal tapi saya akan usaha perbaiki balik. dan terima kasih menjadi tempat saya meluah rasa yang terpendam dalam hati dan terima kasih atas nasihat, didikan dan ingatan.  saya hargai.

kepada mama, maaf saya tak boleh luahkan apa yang terpendam kerana mama lebih beremosi berbanding saya. saya takut mama yang pening kepala dan marah lebih dari saya nanti kerana sayangnya mama kepada saya melebihi diri mama sendiri. biarlah pakcik tue yang share pening kepala dengan saya, yang bahagia jer saya kongsi dengan mama ye.

**monolog hati

 
 

10 comments:

Suhaili Sarif said...

alamak,x dpt bayangkan kira yg comel ni marah.hehe
apa pun,kita kena kawal marah kita.tp marah pun bertempat.i mean kite blh marah pd yg benda yg ptt kite marah...
xpe pakcik imam ada kan.hihi
btl akak kdg2 dgn mak pn xnak cite sbb nnt mak emosi jgk.huhu


btw,adam dan hawa tu buku lama.masa 2004/2005 kot dia keluar.best sangaattttt..wajib baca tau kira

lieynanilaz said...

takmo marah2...kena kawal perasaan tu...

Ruzzezanie said...

sape buat ko marah ni wei? sape? meh aku kasi sekeh pale dia...

err, dah lama tak tgk ko marah cam dedulu wei..kihkih

Iffah Afeefah said...

marah je pakcik tu puas2

die kebal

tacing pon jgn layan haha

لين Si Pipi Merah said...

kami ada cita kat kami pun okey!

Abu Huzaifah said...

marah ye... ce sunyum skit.. ^____^

yad'z said...

kawal2.. takmoh marah2.. amik wuduk lah kalau rasa hati tak tenang kay.. =)

kay_are said...

em marah?? marah lebih2 sangat bahaye tu.. kurangkan marah tu ye.. sume masalah leh setel tanpa perlu marah2 =)

aDisH.sHidA said...

kdg kala kita ni x dpt kawal kan emosi...

kiera'sakura said...

Kak Elly :: hihihi... bese la kak, kdang2 emosi x stabil..hihi

Lieynanilaz :: insyaAllah kira cuba :)

Ruzz :: dlu aku mrah cm ner? hihi

Iffah :: hihi,, x smpi hati nk marah auwww auwww :p

Lin :: thanks lin :)

Abu :: =)

yad'z :: insyaAllah,, trima kasih :)

kay_are :: t'kasih :)

kak Shida :: ye.. tp kena jugak kawan tkt nanti kuar yg x sepatutnya :)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...