Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

28 February 2012

Insiden memalukan diri sendiri

Assalamualaikum dan salam sejahtera

dah dua kali dah jadi macam nie..

pestime kat depan cimb.
picit alarm keta 
"eh kenapa bunyi die slow nie? dah abis bateri ke?"
"eh tak boleh bukak pun pintu nie, kenapa nie?"
cucuk kunci dalam lubang kunci
"tak mau pun,, nape nie" muka nak nanges T_T
"tapi, kenapa mcm laen jer dalam keta nie"
check betol - betol 
"alamak!!!!"

 keta kira macam nie, keta yang pegi cucuk kunci tue bukan macam nie,,
salah keta daaaa
malu nya, tunduk jalan laju-laju masuk keta O_o

second time pergi kem adik ritu
:O (seyes muka tekejut, mlut bentuk O mcm tue)
tengok kat bumper belakang macam kena langgar, remuk sana sini, 
"bila masanya pulak keta aku jadi macam nie, ok tenang kira"
tengok number plat
erkkkkk bukan AHF lah, plat penang
alaaaaa malunya....

tak tau la dah kenapa dengan kira nie, suka beno salah keta.. hukhukhuk T_T

8 comments:

lieynanilaz said...

hoho...samalah entry kita..pasal salah kereta...haha.

Hafizin Jamil said...

hahaha..nasib baik tuan dia takk tengok.

aDisH.sHidA said...

hahaha...tak kan kereta sendiri tak cam kot cik kiera....

kiera'sakura said...

lieyna :: hihihi, kebetulan kan

HJ :: mana tau lak klu kwn die skodeng dari jauh,, malu aku.. huhu

Kak Shida :: myb fikiran kt tmpt laen kowt kak..huhuhuu

shahjiehan said...

hahahha... mmg segan~

kay_are said...

berangan lebih ni.. tu sampai leh salah kete tu.. huu

incik hijau said...

macam kisah angah je..:) ehhe

aku HaniAsyira said...

tengah fikir apalah masa tu kan.. berangan tgk awan.. =)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...