Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

02 February 2012

Dia dan Aku

Assalamualaikum


aku suka gambar kartun atas nie,
kalau ada yang perasan DP pesbuk, belog pun aku guna gambar nie
terasa gambar nie dekat dengan diri aku, senang cite macam gambar sendiri versi kartun.. errrrr

pakai spek...
aku memang pakai spek, rabun kannnn..

muka garang xda senyum..
aku mmg jarang nak senyum,
dengan orang2 tertentu dan kalau rasa masa tue nak sedekah senyum baru senyum, bukan sombong tp mmg semula jadi kowt,, hihihihi 

nampak gambar nie macam garang dan tegas kan?
admit!! aku memang garang, tegas tue bila perlu. 

pakaian dia warna kelam..
aku x suka pakai baju warna cerah-cerah, rasa macam semua orang perhati kalau aku pakai meriah-meriah, sampaikan mama merajuk sebab aku tak nak pakai warna meriah nie.. tapi demi mama, anakmu menurut.. huhuhu 

ada teman pernah cakap
"orang yang nampak lembut biasanya garang dan kasar, orang yang kasar sebenarnya seorang yang lembut" 

memang pun, selalu orang cakap macam tue kalau dah makin mengenali aku... 

**kejap Aku, kejap Saya, Kejap Kira... terpulang pada keselesaan diri bila menaip entry.. :)

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

dia lupa sebut NGADEEE~~ ! :P

H.J said...

muka garang...haha

Rozuan Ismail said...

dia pon mesti DP pakai spek jugak kan.huhu

لين Si Pipi Merah said...

hati tiuut... :p

Suhaili Sarif said...

haaaa akak perasan gmbr ni kt pesbuk
oo rupanya bru tukar.mmg cantik.amik kt mana...mana ade muka kira garang?hehe
akk suka bila kira peluk akak
#eh hihi

kiera'sakura said...

Nadzri :: werksss :p

HJ :: grrrrr buli la tue!! :p

Rozuan :: hahahah, xde maknanya :p

Lin :: xde la hati kiut sgt..hihi

Kak Elly :: ambik kt google je kak.. kira pun ske akak peluk.. hihihi :p

Obat Tradisional Gondok said...

so sweetz banget..

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...